Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hylkiikö Nesteen huoltoasemat muidenkin S-maksukorttia?

Vierailija
07.09.2021 |

Viime aikoina tihenevään tahtiin on Nesteen huoltoaseman korttiautomaatti hylännyt S-ryhmän maksukorttini (sirullinen, lähimaksuominaisuus). Kumminkin tankkaus onnistuu ilman ongelmia ABC:llä, joten kortti on kunnossa.
Tietysti, Nesteen asemat ovat jossain liitossa K-ryhmän kanssa, Nesteen asemillahan Plussakortin syöttämällä saa polttoaineesta plussapisteitä.
Onkohan ne nyt ruenneet hyljeksimään kilpailevan kaupparyhmittymän maksukortteja vai mistä lienee kyse?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti heitti pelaamasta nyt myös absilla, EMV failure tuli vaan ruudulle, vaikka koetin putsata niitä kontakteja kortilta. Kumminkin Prisman infossa testatessa kortti toimi, vaikka eri ketjujen ja eri paikkojen automaateissa ei sitten millään lähimaksuna eikä kortin koneeseen syöttämällä.

Liekö jokin ero kauppojen kassojen korttipäätteissä ja huoltoasemien korttiautomaateissa vai mistähän voi johtua ettei kortti toimi huoltoasemilla, mutta toimii kaupan kassalla?

Uusi kortti laitettiin tilaukseen, mutta liekö vika sittenkään loppujen lopuksi siinä. Pankin asiakasneuvojan kanssa katsottiin, ettei mulla mikään asetuskaan, esim. turvaraja estä maksun toteutumista.

Luulisi että jos kortti on viallinen, se ei toimisi kaupan kassallakaan, mutta tämmöinen valikoiva toiminta menee kyllä yli ymmärryksen!

Tämä on taas niitä "hämärän rajamailla" olevia mystisiä ongelmia, jonkalaisia on mulle ennenkin sattunut, mutta joita ei muille satu juuri koskaan, ihan kuin olisin pahan karman kiroama tms. :/

Vierailija
2/2 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteissä ja muutenkin k-ryhmällä toiminut, mulla yhdessä vaiheessa ei toiminu ikinä Lidlissä. Onneks on aina käteistä mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi