Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaljut naiset?

Vierailija
15.10.2014 |

Tunnetteko/tiedättekö yhtään? Ovatko omasta tahdostaan vai sairauden takia? Uskotko että on olemassa kauniita kaljuja naisia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Tai siis tunsin, nyt hänellä on jo noin 8cm hiukset. Hänelle jouduttiin sairauden ja leikkauksen vuoksi hiuksista leikkaaman iso alue kaljuksi hän ajoi sit koko päänsä kaljuksi, kun ei halunnut sitä kaljua ja myöhemmin lyhyttä yhteen kohtaan ja muuten lähes lantiolle yltävää. Oli mielestäni kaunis myös kaljuna. Hällä on nätti kallonmuoto :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan kiva jos voisin olla kalju nainen ilman että ympäristö saisi hirveän slaagin. Ei sitä oikeen sosiaalisesti hyväksytä, ajatellaan että naisella on oltava joku sairaus jos on kalju. Tästä aiheesta oli kirjotus iltalehdessäkin ja se sai paljon kommentteja.

http://blogit.iltalehti.fi/milja-kopsi/2014/08/03/tanaan-pahoitin-mieleni/

Vierailija
4/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen.Ihan omasta tahdosta ajellut. Hyvältä näyttää.

Vierailija
5/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kalju, leikkasin, koska syöpähoidot veivät tukan. SItä kehuttiin kovin, kallonmuoto ilmeisesti vaikuttaa aika tavalla siihen kauneuteen. Erityisen kivalta tuntui, kun vieras mies kahvilassa kehui mun hiusmuotiani. SIlle ei selvästi tullut mieleenkään, että se ei ehkä ollut oma valinta.

Ei se mikään paha rasti ollut. Silti tuntuu mukavalta nyt, kun on tukkaa. Ei pääkään palele niin kovin.

Vierailija
6/7 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainenhan on kaunis vaikka kaljuna, jos siis sattuu olemaan vielä hyvä päänmuotokin. Kaljuus ei kylläkään sinänsä ketään kaunista.

Vierailija
7/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kalju ihan omasta tahdostani :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi