Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varastitko DC levyni 'Boney M' WTC 9/11 päivinä koulusta??? Palauta välittömästi!!! Tässä viestissä on tiedot!!!

Vierailija
07.09.2021 |

Varastitko DC levyni 'Boney M' WTC 9/11 päivinä koulusta??? Palauta välittömästi!!! Tässä viestissä on tiedot!!!

WTC 9/11 päivinä luokkahuoneessani Toppelundin koulussa olevasta levysoittimesta varastettiin M. Boney levyni. Tilalle koteloon oli jätetty joku muu levy, joka ei kiinnostanut tippakaan. Nyt näyttää siltä, että tämä kotelokin ja sen sisällä oleva levy on lähtenyt kävelemään sisällä olleen levyn keralla. Minulla on niin vähän levyjä, että ei se minnekään ole voinut kadota omasta toimestani. Sen lisäksi on jo tiedossa, että asunnossani on käyty muiden esineiden tiimoilta... sellaisia ovat esimerkiksi jonkun minulle täysin tuntemattoman ihmisen kampa ja jotain hiusjuttuja ja purkki jotain Wella tukanhoitoainetta, väärennetty PLO-passi, PikkuMyy avaimenperällä varustettu joku avain... erään puhelinoperaattorin ilmoitus, että olen käynyt tekemässä vikailmoituksen vaikka kun menin liikkeeseen niin kukaan ei vastaanottanut mitään vikailmoitusta eikä muka edes nähty, että puhelimessa oli vikaa...

Olen ilmoittanut koulun rehtoreille tästä useaan otteeseen sähköpostilla jotta tietävät, että jos joku tulee levyä palauttamaan niin se kuuluu minulle. Rehtoreista ei ole mitään kuulunut. Olisi ollut täysin mahdotonta mennä tekemään joku varkausilmoitus jostain CD-levystä poliisille ja sanoa, että se on todella tärkeä koska se liittyy WTC 9/11 tapahtumiin. Varmaan olisi päätynyt välittömästi jonnekin lukkojen taakse jollekin suljetulle osastolle ties kuinka pitkäksi aikaa... ja ties mihin lääkitykseen, millä tämmöisiä asioita ei mitenkään voi parantaa...

Tuossa koulurakennuksessa sijaitsee myös kirjasto, joka noihin aikoihin oli kuitenkin jossain rempassa ja täysin piilotettuna. Luultavasti siellä on kuitenkin ollut tietokoneet kuten myös koulurakennuksessa. Sitten oli niin, että koulun avaimia oli joidenkin ulkopuolisten käytössä eikä kukaan tiennyt - siis ei edes koulun rehtori ainakaan mukamas - kenellä noita avaimia oli...

Nyt sekin jo ymmärretään, miksi afronäyttelijät olivat päätyneet tekemään tuon Mannerheim-filmin... ja jopa tanssimaan ripaskaa... Olisikin kiva jos YLE voisi nyt laittaa Areenaan tuon Afro-filmin... mahtoiko sen nimi olla ihan Mannerheim...

MUTTA NYT ON TÄMÄNKIN ASIAN AIKA KYPSÄ!!! NYT LEVYÄ PALAUTTAMAAN AIVAN VÄLITTÖMÄSTI!!! EHKÄ SE ON JOLLAKIN TEISTÄ, JOTKA MUINOISEN VAUVA.FI PALSTALLA KÄVITTE HUUTELEMASSA IHMISILLE HULLUN DIAGNOOSEJA MILLOIN MISTÄKIN 'NORMAALI-IHMISEN' JUTUSTA...

(A)Sianajotoimisto Kaivarin kanuuna Kyyyyyy etc...

07.09.2021

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla