Pelästyttekö jos bussissa oksennus roiskuu?
Tuli vaan mieleen, että kyllä mielessä käy, onko tämä sitä epolaa.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 16:30"]Sen muovipussin/vadin voi edelleenkin ottaa mukaan, jos kulkee pahoinvoivana julkisilla paikoilla. Ettehän te noin avuttomia ole omissa autoissannekaan?
[/quote]
Minulla oli, on ihan 24/7, muovipussi mukana, mutten tykkää oksentaa bussissa.
-6-
[/quote]
Mulla on kanssa aina vati mukana oksennusren varalta. Mitä jos ebolaäijillä ei ole asianmukaista fatia!
Onko nyt liikkeellä oksennustautia vai miten kaikki joka puolella muka yrjöilevät?
En kyllä pelkäisi ebolaa saavani, vaan että saisin noron tai muun tarttuvan taudin.
Joo en kyl ala rajottaa mun bussis yrjöömist jonku ebolan takii.... Jos mul on darra tai vaik karsee känni pääl ni annan kyl lentää olin sit vaik jossain vitun bussis!!!!!!!!
En pelkää....tosin en mä minkään yrjöilevän öykkärin vieressäkään haluaisi olla, hyi.
käytin tänään nuorimmaisen sairaalassa keskieurooppalaisessa suurkaupungissa, missä on paljon mamuja afrikastakin. ulko-ovella oli yrjöt, jotka oli roiskuneet pitkin poikin. heti tuli mieleen, että siinäkin voi se ebola muhia.
Tuollaisessa tilanteessa aion huutaa kovaa EBOLA EBOLA EBOLA!!!!!! Ja kaivan laukustani suojavaatteet.
Olin tänään todella lähellä, etten oksentanut bussiin :'D Just pääsin ulos bussista ja lähimpään puskaan oksentamaan. Olen vähän kipeänä, mutta pakko päästä apteekkiin ja kauppaan. Ei mtn tarttuvaa sentään.
Pelästyn, mutta en ebolan takia vaan siksi, että mulla on naurettavan sairas oksennusfobia. Kohdistuu sekä omaan, että muiden oksentamiseen...
Sen muovipussin/vadin voi edelleenkin ottaa mukaan, jos kulkee pahoinvoivana julkisilla paikoilla. Ettehän te noin avuttomia ole omissa autoissannekaan?
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 16:30"]Sen muovipussin/vadin voi edelleenkin ottaa mukaan, jos kulkee pahoinvoivana julkisilla paikoilla. Ettehän te noin avuttomia ole omissa autoissannekaan?
[/quote]
Häh?
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 16:30"]Sen muovipussin/vadin voi edelleenkin ottaa mukaan, jos kulkee pahoinvoivana julkisilla paikoilla. Ettehän te noin avuttomia ole omissa autoissannekaan?
[/quote]
Minulla oli, on ihan 24/7, muovipussi mukana, mutten tykkää oksentaa bussissa.
-6-
Eipä tulis ebola mieleen vaan mahatauti. Ja se ajatus sitten kauhistuttais :( Vihaan oksentamista, hyi helv....!