Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelästyttekö jos bussissa oksennus roiskuu?

Vierailija
15.10.2014 |

Tuli vaan mieleen, että kyllä mielessä käy, onko tämä sitä epolaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulis ebola mieleen vaan mahatauti. Ja se ajatus sitten kauhistuttais :( Vihaan oksentamista, hyi helv....!

Vierailija
2/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 16:30"]Sen muovipussin/vadin voi edelleenkin ottaa mukaan, jos kulkee pahoinvoivana julkisilla paikoilla. Ettehän te noin avuttomia ole omissa autoissannekaan?
[/quote]

Minulla oli, on ihan 24/7, muovipussi mukana, mutten tykkää oksentaa bussissa.

-6-
[/quote]

Mulla on kanssa aina vati mukana oksennusren varalta. Mitä jos ebolaäijillä ei ole asianmukaista fatia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt liikkeellä oksennustautia vai miten kaikki joka puolella muka yrjöilevät?

Vierailija
4/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pelkäisi ebolaa saavani, vaan että saisin noron tai muun tarttuvan taudin.

Vierailija
5/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en kyl ala rajottaa mun bussis yrjöömist jonku ebolan takii.... Jos mul on darra tai vaik karsee känni pääl ni annan kyl lentää olin sit vaik jossain vitun bussis!!!!!!!!

Vierailija
6/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää....tosin en mä minkään yrjöilevän öykkärin vieressäkään haluaisi olla, hyi.

Vierailija
7/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytin tänään nuorimmaisen sairaalassa keskieurooppalaisessa suurkaupungissa, missä on paljon mamuja afrikastakin. ulko-ovella oli yrjöt, jotka oli roiskuneet pitkin poikin. heti tuli mieleen, että siinäkin voi se ebola muhia.

Vierailija
8/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tilanteessa aion huutaa kovaa EBOLA EBOLA EBOLA!!!!!! Ja kaivan laukustani suojavaatteet.

Vierailija
9/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään todella lähellä, etten oksentanut bussiin :'D Just pääsin ulos bussista ja lähimpään puskaan oksentamaan. Olen vähän kipeänä, mutta pakko päästä apteekkiin ja kauppaan. Ei mtn tarttuvaa sentään.

Vierailija
10/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelästyn, mutta en ebolan takia vaan siksi, että mulla on naurettavan sairas oksennusfobia. Kohdistuu sekä omaan, että muiden oksentamiseen...

Vierailija
11/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen muovipussin/vadin voi edelleenkin ottaa mukaan, jos kulkee pahoinvoivana julkisilla paikoilla. Ettehän te noin avuttomia ole omissa autoissannekaan?

Vierailija
12/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 16:30"]Sen muovipussin/vadin voi edelleenkin ottaa mukaan, jos kulkee pahoinvoivana julkisilla paikoilla. Ettehän te noin avuttomia ole omissa autoissannekaan?
[/quote]

Häh?

Vierailija
13/13 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 16:30"]Sen muovipussin/vadin voi edelleenkin ottaa mukaan, jos kulkee pahoinvoivana julkisilla paikoilla. Ettehän te noin avuttomia ole omissa autoissannekaan?
[/quote]

Minulla oli, on ihan 24/7, muovipussi mukana, mutten tykkää oksentaa bussissa.

-6-