Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia et rinnoissa kasvaa karvoja?

Vierailija
11.08.2008 |

Nännien ympärillä on n. 1,5cm pituisia tummia karvoja. Niitä ei ole paljoa, mut kuitenkin. Ja sit on lisäks valkosta ihan lyhyttä karvaa.

Oonko muuttumassa mieheksi =D

EI, ihan tosissaan, mahtaako mun hormonit heittää häränpyllyä vai mitä tää on?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans pukkaa samaa ongelmaa. Eiköhän oo ihan normaalia vaikkei naisten rintakarvoista pahemmin puhuta.

Vierailija
2/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei vaan koskaan sen koomin puhuta. Mutta kyllä naisilla voi kasvaa mustia tai vaalteitakin karvoja nännin ympärillä. Ei mitään huolestuttavaa. Jos häiritsee, nypi pois, on suht kivutonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla karvoja kasvaa. Itsellänikin. Kuukautiskiertoni on normaali, ei kasva partaa eli en ole mieheksi muuttumassa noin muuten. Nypin pinseteillä pois, eivät siis koskaan pääse tuohon pituusmittaan :-)

Vierailija
4/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis rinnoissa kasvaa muutamia tummia karvoja ja nypin ne aina pois. Vaaleata haituvaa on myös, mutta sen annan olla. Lisäksi mulla kasvaa alaselässä paljon vaaleeta karvaa sekä käsivarret myös. Leikkaan myös käsistä aika ajoin kaikki pois. Huultenkin ympärillä on vaaleata haituvaa, mutta sen olen jättänyt koskematta, kun sitten ne alkais vaan villiintymään!

Olen miettinyt monta kertaa et pitäiskö lääkärille mennä tämän karva-asian kanssa, mutten ole vielä rohjennut. Minusta karvoja on synnytysten jälkeen vain enemmän tullut... liekkö hormoneissa vikaa? Luojan kiitos karvat sentään on vaaleita eikä mustia.

p.s Joudun sheivaan kainalo- ja säärikarvat joka toinen päivä. Niin ja myös siskoillankin kasvaa tuota selkäkarvaa.. karvaista sukua sitten kai..

Vierailija
5/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naiset alkaa oikeasti kuvitella, ettei meillä kuulu olla ihokarvoja! Tottakai naisella on karvoja ihan samoissa paikoissa kuin miehilläkin, vain huomattavasti vähemmän. Ja toisilla naisilla karvat on paksumpia ja pidempiä kuin toisilla, eihän meidän hiuksetkaan ole samasta muotista.

Mulla kasvoi raskauden aikana tisseihin karvoja, lienee hormonien tekosia. Luulen myös, että musta tulee vanhemmiten sellainen nainen, joka joutuu nyppimään partajouhia pinseteillä. Eihän se kivaa ole, mutta aika normaalia silti. :)

Vierailija
6/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kasvaa nännin ympärillä ja nypin ne aina pois. Sinänsä vähän kurjia kun kasvavat niin nopeasti takaisin.

Vierailija
7/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvaa mustia karvoja nännien ympärillä. Niitä alkoi tulla murrosiässä. Niitä on vain muutamia ja nypin ne pois. Mulla on ollut ihan normaalit kuukautiset 12-vuotiaasta ja olen ollut kaksi kertaa raskaana ja synnyttänyt sekä imettänyt. Eli ei pitäisi mitään hormooniongelmaa olla. Muut ihokarvat on vaaleita ja kasvavat hillitysti. Ei partaa :-) Meillä naisillakin tosiaan on karvoja, vaikka ne kulttuurissamme omitaankin maskuliinisuuteen kuuluvaksi höysteeksi.

Vierailija
8/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun kyllä nyppimään melko usein, ahdistaa kun pitää tarkistella että onko taas joku karva rehahtanut kun en ole muistanut pariin päivään tarkistaa. Mulla tulee tummempia karvoja, sitten joitakin ihan mustia, kovia karvoja. En pidä tätä normaalina. Lääkärin mukaan sitä kuitenkin on? Mun mielestä mulla on myös "viikset", ei ihan kamalat mutta tuntuvat kuitenkin. Tietyssä valossa näkyvät selvästi.

Yök.

Vierailija
9/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisilla on myös viiksiä, sellaista haituvaa ainakin jos katsoo tarkasti. Jos on tummat karvat niin näkyvät paremmin. Ja ainakin vanhempana kun hormonitoiminta muuttuu niin ne voi tulla selvemmin esille:( Kyllähän joillakin vanhoilla mummoilla kasvaa jopa karvoja leuassa.

Vierailija
10/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeksi sentään tuli tyttö, eli ei voinut olla poikasikiön testosteroninkaan aiheuttamaa. Testosteronitasot muutenkin normaalit, niitäkin on testattu, kun pco:ta epäiltiin. Pco:ssahan naisella usein kasvaa enemmän karvoja, on yksi syndrooman oire. Mutta onhan ne tissikarva ällöjä! Nypin pois, kun huomaan, onneksi ei sentään naamassa kasva, se olis vielä inhottavampaa.

Vierailija
11/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulema yleistä naisilla joiden testoteronihormoni arvo on hiukka korkeempi

ja toi taas tekee sen että olemma seksuaalisesti halukkaampia.

Vierailija
12/12 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä te itseänne vihaatte. Olette sisäistäneet yhteiskunnan naisvihan hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi