Lapset päiväkodissa, huono omatunto
Mulla on siis kaksi lasta jotka viihtyvät hyvin päiväkodissa. Ovat siellä muutenkin vain kolmena päivänä viikossa ja silloin 8h kerrallaan. Mä teen töitä kotona, ja nyt tänään olen jotenkin ihan uskomattoman väsynyt ja ihan loppu. Lähipäivät on olleet tosi rankkoja vähän joka suhteessa, joten olen tosiaan ihan poikki. Nyt olen koko aamupäivän vain kuunnellut musiikkia ja surffaillut nettiä. Kohta ajattelin mennä lounaalle hampparille. En ole edes avannut työohjelmia tänään, kun deadlineenkin on sen verran aikaa että voin tehdä päivän hommat vaikka joku ilta lasten nukkuessa. Nyt on kuitenkin jotenkin tosi huono omatunto, kun lapset on päiväkodissa ja minä en tee yhtään mitään. Onko muilla tällaista? Saako äiti joskus viettää teidän mielestänne tällaisen lepopäivän?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 13:02"]
Päivähoito on tukenasi myös silloin, kun sinulla on ongelmaa jaksamisesi kanssa. Kannattaa kuitenkin miettiä lisäksi muunkin avun hakemista, jos tunnet ettet jaksa lasten kanssa.
[/quote]
no ei tässä sillätavalla pitkällä juoksulla ongelmaa ole. Nyt vaan on tapahtunut monta vastoikäymistä lyhyen ajan sisään ja juuri sopivasti mieskin on työmatkoilla niin että olen lasten kanssa yksin. Kyllä tämä tästä taas iloksi muuttuu, mutta just nyt vaan on järjetön väsymys!
Päivähoito on tukenasi myös silloin, kun sinulla on ongelmaa jaksamisesi kanssa. Kannattaa kuitenkin miettiä lisäksi muunkin avun hakemista, jos tunnet ettet jaksa lasten kanssa.