Mitä mieltä tästä mekosta (isojen tyttöjen nettikauppa)
Kommentit (14)
Ööh ja sit hyllyvät allit tursuamaan ulos...
Kaunis!
Tosin inhoan sitä että lihavat naiset on yhtäkkiä "isoja tyttöjä", koska lihavuus on niin kauhea kirosana että sitä vältellään sitten vaikka tytöttelemällä. Ei lihavuudelle pitäisi minun mielestäni olla mitään alentavia kiertoilmauksia, eikä se AIKUINEN NAINEN sillä tytöttelemisellä muutu kymmentä kokoa pienemmän kokoiseksi tai 12-vuotiaaksi.
T. Lihava
Kivan näköinen, mutta itse en maksaisi polyesteriä ja tekonahkaa sisältävästä mekosta sataa puntaa.
Hyvän näköinen olisi hoikalla, mutta hintaa vähän liikaa tekokuidusta.
Ihan liian kallis, ollakseen noin mitättömän näköinen.
Main fabric: 93% cotton, 7% elastane | Secondary fabric: 100% polyester | Lining: 100% polyester
Eli päämateriaali on puuvillaa, jossa elastaania joukossa. Vuori ja ilmeisesti päälimmäinen shifonkikerros on polyesteriä. Sanoisin, että vuorimateriaali ei ole juuri koskaan silkkiä.
Nätti! Sen mallinen, että sopii monelle vartalotyypille.
Toisaalta, on toi sen hintainen, että halvemmaksi tulis ommella itse, malli kuitenkin on niin yksinkertainen että luulis vähän tumpelommankin osaavan.
Ei sovi pitkälle. Jää polvet rumasti näkyviin.
Miksi oi miksi kaikki mekot ovat aina hihattomia? Kivoja lyhythihaisia mekkoja ei löydy mistään.
Ihan kiva, mutta mihin tarkoitukseen? Baariin, juhliin, illalliselle?
Nätti, mutta en ehkä uskaltaisi maksaa sifonkihelmaisesta vaatteesta noin paljoa, koska sifonkiin tulee niin helposti pieniä kauneusvirheitä pesussa tai käytössä.
Kaunis!