Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko 55+ naisena huomannut, että parhaiten sinulle sopii n. 25v mies kumppaniksi

Vierailija
06.09.2021 |

Niin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 52, mutta poikani on 23. Joten täytyy vastata, että en kyllä sen ikäistä kakaraa jaksaisi kahta päivää kauempaa kuunnella.

Vierailija
2/9 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen 56 vuotias ja voisin mennä helposti 23 vuotiaasta, kun laitan tiukat valkoiset legginsit ja hapsutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi tummat miehet tuntuu tykkäävän. Saan jatkuvasti rakkauden osoituksia ja kosimisia. En nyt tiedä viittiskö vakiintua kun pitäis kokeilla useampaa ensin.

Vierailija
4/9 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/9 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sopisi. Omat poikani ovat 22-27v, eivätkä todellakaan ole mitään kakaroita. Elän aika lailla  täysin heidän siivellään, he siivoavat ja laittavat ruokaa, lainaavat rahaa (enkä varmaan maksa ikinä takas). Sopisi vielä jatkoksi sellainen nuori komea mies, jonka kanssa voisi harrastaa seksiäkin!

Vierailija
6/9 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Olen 56 vuotias ja voisin mennä helposti 23 vuotiaasta, kun laitan tiukat valkoiset legginsit ja hapsutakin.

Ja 13-vuotiaasta jos leikkaat polkkatukan ja värjäät sen pinkiksi

Vierailija
7/9 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista, tässä on nyt ongelma, että olet auttamattomasti liian vanha ja annat pelkän iän määritellä kumppanisi. Vaikutat myös vähän yksinkertaiselta, joten en voisi kiinnostua, vaikka olisit viimeinen harppu maan päällä.

Vierailija
8/9 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta 52, mutta poikani on 23. Joten täytyy vastata, että en kyllä sen ikäistä kakaraa jaksaisi kahta päivää kauempaa kuunnella.

Itse olen 52-vuotias mies ja puolisollani on edellisestä liitosta 21-vuotias ja 23-vuotiaat tyttäret. He ovat ihan älykkäitä mutta ei heidän kanssaan pysty mistään syvällisestä keskustelemaan koska meillä on niin iso ikäero. Olenkin ihmetellyt esimerkiksi Dannya, että miten hän pystyy olemaan itseään reilusti nuorempien kanssa. Ilmeisesti hän haluaa tuntea itsensä älykkäämmäksi kuin mitä on.

Vierailija
9/9 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-45 -vuotiaat on mun juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan