Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex lisäsi kuvan someen mieheni luota

Vierailija
06.09.2021 |

Voiko tätä antaa anteeksi? Mies sanonut aiemmin että eivät ole enää missään tekemisissä. Järkytyin kun etusivulleni tuli kuva, minkä ex on ottanut itsestään poikaystäväni luona. Kysyin mieheltä asiasta, ja ex kuulema kävi siellä vain vessassa ja otti kuvan samalla.

Minusta tuntuu että en voi antaa tätä anteeksi enkä luottaa. Jos eivät ole tekemisissä, niin miksi ihmeessä olisi käynyt siellä vessassa ja vielä lisännyt sieltä kuvan someen. Ex oli ilmeisesti miehen kaverin mukana, että ei kai ihan yksin käynyt, mutta silti. Olenko mustasukkainen hullu jos jätän hänet tämän takia? Jotenkin inhottaa enää ajatuskin mennä enää miehen luokse kun tiedän exän olleen siellä. Ei siis asuta yhdessä vielä.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootko ap epävakaa? uwu

Kuinka niin?

- Ap

Vierailija
22/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex kertoi sinulle tällä tavalla ettei heidän suhteensa ole ohi.

Mies panee teitä molempia.

Mietipä kohdallesi menisitkö sinä exäsi luo ainoastaan wc-käynnille. No et ja ei kukaan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä siis myös tämän eksän kaveri jos kerran sinun etusivullasi näkyy ? Vai onko merkinnyt kuvaan miehen vai mikä siis on homman nimi? Jätät nyt tietoisesti kertomatta koko tarinaa.

Vierailija
24/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään usko että ex jonka kanssa en ole tekemisissä, kävisi ihan randomisti kotonani kusella ja postaisi siitä vielä selfien someen.

Sinuna kyllä kuuntelisin miehen selityksen. Ihan vaan mielenkiinnosta millaisella taustatarinalla meinaa saada tuon kuulostamaan luonnolliselta.

Vierailija
25/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä suhde miehellä oli exään onko lapsia, olivatko naimisissa, miksi erosivat, kumpi halusi eron ja olisiko toinen halunnut jatkaa, milloin tapasit miehen, olivatko eronneet kuinka paljon aikaisemmin, kuinka kauan olette tunteneet?

Ilman näitä tietoja on vaikea kommentoida.

No siis heidän suhde kesti korkeintaan puoli vuotta. Ei lapsia. En tiedä tarkkaa eron syytä, totesivat että kaverina toimii paremmin. Eivät ehtineet olla erossa kuin pari kuukautta ennen minua. Mutta me ollaan nyt oltu siis yli vuosi.

- Ap

Ilmeisesti exä jäi epätoivpisesti roikkumaan, eikä ole päässyt yli miehestä. Yrittää nyt saada teille eron. En ottaisi eroa yhden kuvan perusteella, jos olisin jo vuoden seurustellut, mutta pyytäisin esim miehen kännykän yllättäen ilman varoitusta luettavaksi. Jos hänellä on sutinaa exän kanssa, niin sieltä se näkyy.

Vierailija
26/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä suhde miehellä oli exään onko lapsia, olivatko naimisissa, miksi erosivat, kumpi halusi eron ja olisiko toinen halunnut jatkaa, milloin tapasit miehen, olivatko eronneet kuinka paljon aikaisemmin, kuinka kauan olette tunteneet?

No siis heidän suhde kesti korkeintaan puoli vuotta. Ei lapsia. En tiedä tarkkaa eron syytä, totesivat että kaverina toimii paremmin. Eivät ehtineet olla erossa kuin pari kuukautta ennen minua. Mutta me ollaan nyt oltu siis yli vuosi.

- Ap

Ilmeisesti exä jäi epätoivpisesti roikkumaan, eikä ole päässyt yli miehestä. Yrittää nyt saada teille eron. En ottaisi eroa yhden kuvan perusteella, jos olisin jo vuoden seurustellut, mutta pyytäisin esim miehen kännykän yllättäen ilman varoitusta luettavaksi. Jos hänellä on sutinaa exän kanssa, niin sieltä se näkyy.

Ex siis kyllä oikeasti liikkuu välillä tämän miehen kaverin kyydissä, että voisin sikäli uskoa että on käynytkin vain vessassa samalla, jos ovat vaikka sattuneet ajamaan miehen kodin ohi ja kaveri halunnut samalla moikata. Mutta en tiedä. Ehkä annan mahdollisuuden miehelle selittää edes puhelimessa jos en pysty häntä näkemään, ja teen sitten päätökseni.

- Ap

Vierailija
27/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, soitin miehelle kun hän eilen ilmaisi että haluaa keskustella. Annoin mahdollisuuden selittää. Mies ei ollut kotonaan, taustalta kuulin kyllä että oli kavereidensa kanssa.

Mies vain äksysi minulle, että ei jaksa nyt tapella puhelimessa kun ei ole edes kotonaan. Ja että exä kävi vessassa siksi, kun oli tämän ystävänsä kyydissä pihalla, ja pyysi käydä samalla vessassa. Mies sanoi, että tuo juttu on aivan merkityksetön. Mutta löi silti luurin korvaan kesken keskustelun ja sanoi soittavansa kun on kotona.

- Ap

28/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää, miksi se nainen otti kuvan siellä sinun miesystävän kotona, ja miksi postasi sen someen.

Selvästi oli tarkoitus viestittää sinulle jotain. Eikä tuo mies asiaa kovin fiksusti käsittele.

Itse en viitsisi jatkaa. Tulee tunne, että mies ei pidä suhdettanne kovin tärkeänä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
29/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro meille sitten miehen kootut selitykset.

Vierailija
30/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuon puhelun jälkeen, ei minuakaan jaksa enää kiinnostaa. Hän oli aivan välinpitämätön, äksyilee minulle ja lyö luuria korvaan niinkuin ei olisi mitään merkitystä ollaanko yhdessä. Minun puolestani saa olla nyt tässä.

- Ap

Vierailija
31/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä vaadi selitystä.puhelimitse, vaan kasvotusten. Livenä näet elekielen ja on helpompi nähdä, valehteleeko toinen. Ei koskaan kösitellä puhelimitse tällaista!

Vierailija
32/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama, joka oli tehnyt miehelle selväksi, ettet halua hänen avaintaan? Oli käyttäytynyt mielestäsi oudosti, kun viesteihin vastaamisessa kesti. Jos sen jälkeen miehen exä kävi kylässä ja julkaisi käyntinsä, osaksi oma mokasi, kun et ollut suostunut ottamaan avainta vastaan.

En väitä, että suhteenne olisi aiemmin ollut kunnossa, mutta mitäs teit selväksi, ettet ole kiinnostunut. Onko selvinnyt, dokaako miehesi tms? Ramppaako siellä siksi porukkaa ja voiko viesteihin vastaamisessa kestää juomisen, pelaamisen tms. vuoksi?

Vierailija
33/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Jos ovat oikeasti kavereita, niin miksi on valehdellut sulle etteivät ole tekemisissä? Ihan sama miten päin asian kääntää mutta valehtelee kuitenkin. Oli se sitten kavereiden piilottelu ja salassa ajanvietto tai panevat selkäsi takana.

Vierailija
34/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinut tunnistaa tuosta tavastasi jankuttaa lyhyillä lauseilla ja lisätä aina loppuun "ap". Keksit näitä juttuja ihan päästäsi. Hakeutuisit hoitoon, ihan oikeasti.

Vierailija
35/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miestä kasvokkain. Ex oli miehen ystävän kyydissä, kun ex kysyi saako käydä vessassa sillä aikaa kun mies ja kaverinsa juttelivat pihalla. Sillä aikaa sitten ex oli ottanut myös kuvan.

- Ap

Vierailija
36/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän exän tarkoitus ole ollut tehdä sinulle selväksi, että harrastaa edelleen miehen kanssa seksiä. Minä seurustelin miehen kanssa, joka petti ja alkoi eromme jälkeen seurustelemaan naisen kanssa, jonka kanssa petti minua. Seksi oli loistavaa ja en varsinaisesti ollut murtunut, kun erottiin, joten kun mies edelleen vonkasi, niin harrastin miehen kanssa seksiä useamman kuukauden. Uudelle naiselle vihjeeksi jätin pitkiä punaisia hiuksia hänen kasvovoiteeseensa ja hiusharjaansa.

Miten joku voi omaa näin typerä ja lapsellinen.

Miten haluat sua pettäneen kanssa olla missään tekemisissä. Olet tyyppiesimerkki kuramatosta.

Et ole yhtään sen parempi: sun suhteeseen tunki, puolisosi avustuksella, ulkopuoinen nainen ja nyt itse tunget toisen suhteeseen ulkopuolisena naisena.

Miten eroat tästä kolmannesta pyörästä! Et mitenkään laitoit vaan paskan kiertämään etkä ole yhtään sen parempi. Oikeastaan kostava on se pahempi.

Hyi vttu

Vierailija
37/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän exän tarkoitus ole ollut tehdä sinulle selväksi, että harrastaa edelleen miehen kanssa seksiä. Minä seurustelin miehen kanssa, joka petti ja alkoi eromme jälkeen seurustelemaan naisen kanssa, jonka kanssa petti minua. Seksi oli loistavaa ja en varsinaisesti ollut murtunut, kun erottiin, joten kun mies edelleen vonkasi, niin harrastin miehen kanssa seksiä useamman kuukauden. Uudelle naiselle vihjeeksi jätin pitkiä punaisia hiuksia hänen kasvovoiteeseensa ja hiusharjaansa.

Luulet olevasi voittaja?

Mieshän siinä voitti. Höylää molempia.

Heh

Vierailija
38/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kai nähnyt tämän klassikon ennenkin:

Jätä se sika!

Ansaitset parempaa👍❤️

Vierailija
39/47 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä existä vouhkaamista. Ehkä mies ei ole uskaltanut kertoa, että on yhä tekemisissä exänsä kanssa?

Mun miehen ex on yks mun parhaita ystäviä ja ollaan lähes aina kolmistaan. 

Enkä sietäisi kyllä yhtään mieheltä jos alkaisi rajoittamaan mun yhteydenpitoa exääni. 

Exät on syystä exiä. Mutta jos välit ovat edelleen eron jälkeen hyvät, niin miksi ihmeessä ei voisi jatkaa ystävinä? Tämä on jostain syystä monelle "nyxälle" punainen vaate. 

Vierailija
40/47 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet olevasi voittaja?

Mieshän siinä voitti. Höylää molempia.

Heh

Minulle oli jo selvinnyt ettei mies ole vakavaan, pidempi aikaiseen suhteeseen sopiva ja kuten sanoin seksi oli loistavaa. En siis halunnut miehestä muuta kuin seksiä, mutta siltä varalta että uusi nainen halusi vakavaa suhdetta, jätin vinkkejä ettei hän ole ainoa. Lisäksi mielestäni seksissä nainen ei anna ja mies saa vaan hyvässä seksissä molemmat saavat, joten saamapuolella olin.