Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miksi?

• ylös 0
  • alas 4

Kommentit (16)

Vierailija

Et ilmoittanut antavasi ilman kumia heti ensimmäisillä treffeillä.

Ei jatkoon, eikä tuollaiselle ole mitään kiirettä muutenkaan vastata. Ihmettelee lähinnä mitäköhän varten tuokin oikein kuvitteli Tinder-profiilin luoneensa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei minulla ole kiire. Karsiintuupahan hätäisimmät akat, kun eivät saa vastausta ensimmäisellä minuutilla

Vierailija

Jos vaikka työn lomassa vilkaisen, kun on tullut viesti, niin ei silti ole aikaa vastata. Varsinkaan jos vastaus olisi vähänkin pidempi (kuin tyyliin huomenta) tai vaatisi enemmän miettimistä. Eikä kyllä aina vapaallakaan ole sellaista hetkeä.

Vierailija

Ahdistaa koko tinderi.
Käyn paikalla aikomuksenani vastata. Lähden pois vastaamatta.
Kyseinen appi pohjautuu vapaaehtoisuuteen. Älkää kytätkö.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole kiire. Karsiintuupahan hätäisimmät akat, kun eivät saa vastausta ensimmäisellä minuutilla

Vauva-palstan ukoilla onkin varmaan naisia ihan valittavaksi asti :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vauva-palstan ukoilla onkin varmaan naisia ihan valittavaksi asti :D

Aika harva kukaan muukaan tavallinen mies saa edes matcheja tinderistä, joten ihan turha ottaa siitä stressiä ja kytätä jatkuvasti, jos olisi matchi tullut. Jos joku nainen on jopa tehnyt aloitteen, niin vuoden odottamisen jälkeen ehtii kyllä odottaa vielä pari viikkoa ennen kuin vastaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka työn lomassa vilkaisen, kun on tullut viesti, niin ei silti ole aikaa vastata. Varsinkaan jos vastaus olisi vähänkin pidempi (kuin tyyliin huomenta) tai vaatisi enemmän miettimistä. Eikä kyllä aina vapaallakaan ole sellaista hetkeä.

Miksi sitten olet tinderissä?

Vierailija

Kun nainen alentuu laittaan miehelle viestiä niin kyllähän miehen pitää päivystää puhelin kädessä että nainen ei joudu odottaa yhtää. Onhan se nyt väärin että kaikki ei elä samalla aikataululla kun nainen

Vierailija

Itse kun olin tinderissä ei koskaan tullut ilmoituksia viesteistä ja viestit tuli perille vasta silloin kun avasin viestit välilehden

Vierailija

Tykkään kun itsevarmuutensa rippeiden kanssa kipuilevat naiset saa samaa kohtelua kuin muut ypärillä olevan maailman immeiset :D

Vierailija

Miksi Tinderiä voi käyttää tietokoneella (profiilin luomisen jälkeen) mutta Facebook datingia ei? Vai voiko?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et ilmoittanut antavasi ilman kumia heti ensimmäisillä treffeillä.

Ei jatkoon, eikä tuollaiselle ole mitään kiirettä muutenkaan vastata. Ihmettelee lähinnä mitäköhän varten tuokin oikein kuvitteli Tinder-profiilin luoneensa?

Aito siis kerätä koko sarjan sukupuolitauteja, no parempi tietysti että tautipositiiviset leikkii keskenään. 🤣