Keksitään ammatteja, joita ei ole olemassa.
Kommentit (1795)
Kuuseen kurkottaja
Katajaan kapsahtaja
Kuoppaan lankeaja
Sydämen särkijä
Lusmuilija
Hifistelijä
Puhelinnumeron kieputtaja
Letittäjä, saparoija
Tv kanavan vaihtaja
Taluttaja
Suodatinpussin esitaittelija
Työpaikan tasalaatuisen ja kaikkien makuhermoja miellyttävän kahvin keittäjä ja kahvinkeittimen sekä sen ympäristön siistijä
Vierailija kirjoitti:
Hedelmäosaston pussiojentaja.
Hedelmäosaston PUSSINAVAAJA
Elokuvan katsoja
Musiikin kuuntelija
Ilon pilaaja
Kiroaja
Oman kuopan kaivaja
Kaupan kassan kiittäjä, tuuraisi niitä, joilta kiitos tuppaa unohtumaan😉
Saunan taakse tuotavien hoitaja:)
Sisustuksen epäkäytännöllistäjä
Koulun ruokalan oksettaja
Meikinpoistaja
Vierailija kirjoitti:
Merenneidonvakaaja
Tai tanssivakaaja. Pestaisin sellaisen oitis.
Vierailija kirjoitti:
Merenneidonvakaaja
Varpaanlyöjä. Työtehtävänä lyödä varvas erilaisiin materiaaleihin ja tehdä arviointi, miten materiaali kesti potkaisua ja samalla arvioida siitä tullutta kipua asteikolla 1-10. Todella hyödyllinen ammatti.
Henkilökohtainen suosittelija. Hän tuntee sinut paremmin, kuin sinä itse. Suosittelee sinulle tekemisiä, harrastuksia, tv ohjelmia, ruokia, elämyksiä, ystäviä, työpaikkoja, lemmikkejä, vaatteita, hiustyylejä, asuntoja, autoja, matkoja, laitteita, sovelluksia, äänikirjoja, podcasteja, musiikkia, kumppaneita, elokuvia, nähtävyyksiä, elämänrytmiä ja tapoja, aivan kaikkea mitä haluat juuri sinun yksilöllisesti sopivia asioita. Suosittelee myös sinua kaikkialle mihin haluat ja mihin hän katsoo sinun aopivan tai sinun tarvitsevan. Tämän jälkeen sinun ei itse tarvitse muuta kuin go with the flow.
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtainen suosittelija. Hän tuntee sinut paremmin, kuin sinä itse. Suosittelee sinulle tekemisiä, harrastuksia, tv ohjelmia, ruokia, elämyksiä, ystäviä, työpaikkoja, lemmikkejä, vaatteita, hiustyylejä, asuntoja, autoja, matkoja, laitteita, sovelluksia, äänikirjoja, podcasteja, musiikkia, kumppaneita, elokuvia, nähtävyyksiä, elämänrytmiä ja tapoja, aivan kaikkea mitä haluat juuri sinun yksilöllisesti sopivia asioita. Suosittelee myös sinua kaikkialle mihin haluat ja mihin hän katsoo sinun aopivan tai sinun tarvitsevan. Tämän jälkeen sinun ei itse tarvitse muuta kuin go with the flow.
Olispa tällainen! Se olisi oikeasti jopa hyödyllinen. T. tuo ylempi varpaanlyöjäammatin keksinyt
Roskavahti. Vahtii esim. taloyhtiön roskakatoksella että lajittelu tehdään oikein
Vierailija kirjoitti:
Roskavahti. Vahtii esim. taloyhtiön roskakatoksella että lajittelu tehdään oikein
Ei kun se vahtii ettei kukaan varasta roskia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merenneidonvakaaja
En kyllä ymmärrä mitä se kaaja tekee, saati tanssiva sellainen.
Erikoisammattipakastelija, keppihevosen kengittäjä ja sukkien parittelija.