Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet laulajat tupakoi ja tuhoaa tärkeintä työkaluaan?

Vierailija
06.09.2021 |

Jotenkin sellainen käsitys että keskimääräisesti isompi osa laulajista polttaa tupakkaa kuin muut ihmiset.

Miksi laulajat eivät halua pitää tärkeimmästä työkalustaan parempaa huolta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla tunnetulla laulajalla lauluääni hirveästi huononee mutta puheääni kyllä monesti muuttuu matalammaksi mörinäksi tupakoivilla ikääntyessä. Se on jännä juttu miten laulu ei muutu

Vierailija
2/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laula kuin lintunen, Klubi 7 piristää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen sai baareissa polttaa niin ehkä siinä laulajat helpommin sortui itekin polttaa mutta ei se nykypäivää selitä

Vierailija
4/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sukupolven laulajista aloittaja puhuu?

Vierailija
5/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adele oli aiemmin lähes ketjupolttaja. Lopetti röökaamisen terveyssyistä mutta oli kuitenki sitä mieltä että ääni meni huonommaks samalla kun lopetti

Vierailija
6/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä sillä on väliä vuonna 2021 mitä sukupuolta tarkoitti 174 vaihtoehdon joukosta

Vierailija
7/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole vaikuttanut polttaminen mitenkään ääneen. Ei puhe eikä laulu. Laulanut oon ja keikoilla käynyt yli 20 vuotta. Tupakkaa polttanut 35 vuotta. Ääni soi niinku ennenkin, hengitys toimii. 5-6 settiä pystyy ihan helposti vetään keikalla. Ylärekkarista tosin tippunut pari pykälää, mut luulen et näin 50v. täyttäneenä ihan yleistä.

Vierailija
8/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi suuri osa ihmisistä elää tavalla tai toisella epäterveellisesti ja tuhoaa kehoaan, joka on tärkein asia hengissä pysymisen kannalta.

Vierailija
9/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole vaikuttanut polttaminen mitenkään ääneen. Ei puhe eikä laulu. Laulanut oon ja keikoilla käynyt yli 20 vuotta. Tupakkaa polttanut 35 vuotta. Ääni soi niinku ennenkin, hengitys toimii. 5-6 settiä pystyy ihan helposti vetään keikalla. Ylärekkarista tosin tippunut pari pykälää, mut luulen et näin 50v. täyttäneenä ihan yleistä.

Moi Sani!

Vierailija
10/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi suuri osa ihmisistä elää tavalla tai toisella epäterveellisesti ja tuhoaa kehoaan, joka on tärkein asia hengissä pysymisen kannalta.

ne o tyhmiä

Vierailija
11/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisilla varmaan tuntuvammin vaikuttaa ääneen madaltavasti sävelkorkeutta

Vierailija
12/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisilla varmaan tuntuvammin vaikuttaa ääneen madaltavasti sävelkorkeutta

Sukupolvista oli kysymys.

Vierailija
13/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä sillä on väliä vuonna 2021 mitä sukupuolta tarkoitti 174 vaihtoehdon joukosta

Ei sillä olekaan väliä. SIksi kysyinkin sukupolvista, koska sillä on väliä puhutaanko 2000-luvun laulajista vai 70-luvun laulajista.

Vierailija
14/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä olekaan väliä. SIksi kysyinkin sukupolvista, koska sillä on väliä puhutaanko 2000-luvun laulajista vai 70-luvun laulajista.

Joidenkin tältä palstalta pitäis käydä specsaversillä :D

Vierailija
15/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkeus vahvistaa säännön

Vierailija
16/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Sani!

Jaa Saniko polttaa?

Vierailija
17/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adele oli aiemmin lähes ketjupolttaja. Lopetti röökaamisen terveyssyistä mutta oli kuitenki sitä mieltä että ääni meni huonommaks samalla kun lopetti

juu 25 röökiä meni Adelella päivässä

Vierailija
18/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hölmöys

Vierailija
19/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta eilen heviristeilyllä mietin ihan samaa. Kokonainen bändi oli kannella sauhuilla. Nuoria miehiä.

Vierailija
20/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juu 25 röökiä meni Adelella päivässä

Onko tuo paljon vai vähän?