Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minea, Myy vai Muusa?

31.08.2006 |

Nimiprosessi siis edistynyt ja olemme karsineet nimiä siihen pisteeseen että on jäänyt enää kolme vaihtoehtoa. Auttakeehan siis mikä on nuista etunimistä kaikkein paras??

Kokonimi on: Minea Tuutikki, Myy Millariina taikka Muusa Tuulia.

EI uusia ehdotuksia kiitooos =)

vinnis sekä typyt Marianne, Meeri, Mira ja ???

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nimiä olet muodostellut! :)

Myy Millariina on kuitenkin joukosta parhain! Kaunis ja superhuikean persoonallinen! Kerro, oi kerro ne siskojenkin toiset nimet?!

;)

Vierailija
2/16 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gil:lille typyjen tokat nimet on Alina, Katariina ja Linnea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta mukavin

4/16 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mutta..Minean hylkäisin näin alkuunsa sen oman 2.kirjaimen takia ;o), jotta saadaan nimiä hiukka vähemmälle ja sitten..kumpiko kivempi Myy Millariina vai Muusa Tuulia?!

Myystä tulee mieleen tuima ja tulinen pikkuruinen tyttö, joten ehkä Muusa Tuulia sopii paremmin kaikenikäisille..vaikkakin oon aina ollut sitä mieltä, että kyllä lapsi tekee nimen itselleen sopivaksi!!

Mä en oikeesti osaa päättää noiden Myyn ja Muusan välillä, mutta Minean jätän pois ;o)!

Vierailija
5/16 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pirteä ja persoonallinen nimi. Kaikki vaihtoehdot on kyllä kivoja.

Vierailija
6/16 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kovasti Millariinasta, joten ääni siksi ihanalle kokonaisuudelle... Myy Millariina

ja sille että nimi on pirteä, sekä sitten jokaisella olisi kaksi omaa kirjainta!

Vierailija
7/16 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy ja muusa eivät toimi mielestäni niminä oikein. nimet tuovat hiukan negatiivisen mielleyhtymän minulle, vaikka pikku myy valloittava satuhahmo onkin.

Vierailija
8/16 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että olette keksineet ihanat vaihtoehdot!

Mun ehdoton suosikki on Muusa! Olisin antanut sen toiselle tytöllemme nimeksi (Muusa Mimosa olisi hänestä tullut), mutta mies ei tykännyt Muusa-nimestä (miten siitä ei voi pitää???).

No, olin pehmittänyt häntä sen verran, että jos kolmas lapsemme olisi ollut tyttö, niin sitten hänestä olisi tullut Muusa. Hänelle nimivaihtoehto oli Muusa Myy, sillä kolme oli meillä se tavoiteluku eikä enempää lapsia ole koskaan ollut suunnitteilla. Sitten olisi ollut se pikku-Myy...

Mutta meille tuli poika, joten Muusaa ei koskaan tullut... :(

Äänestän siis iki-ihanaa Muusa-nimeä!

Vierailija
9/16 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin tuon Myy Millariinan, koska on kaunis ja erikoinen nimi. Oikein magee =)

Eniten nimenä silti minun makuuni kyllä noista on Minea, mutta tässä tapauksessa tuo Myy kyllä voiton vie jo senkin takia, että sopii paremmin joukkoon, koska

Minea ja Mira olisivat aika lähellä toisiaan.

Muusasta en jostain syystä tykkää yhtä paljon, kuin noista kahdesta muusta vaihtoehdosta.

-Iitu-

Vierailija
10/16 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minea on ihana nimi!Paras noista!! :)

Vierailija
11/16 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmotathan sitte minkä valitsette=)

Vierailija
12/16 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy Millariina on myös kiva.

Vierailija
13/16 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti!

Aivan ihana on Muusa-nimi minunkin mielestäni. Toisena tulee Myy ja minullakin karsiutuisi Minea tuon toisen kirjaimen takia.

Minea on kuitenkin todella kaunis nimi sekin, eikä toisen kirjaimen tarvitse antaa vaikuttaa.

Vierailija
14/16 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noista ihanin yhdistelmä ja Muusa aivan ihana nimi.

Muutkin ovat hvyiä, mutta kyllä Muusa on paras!

Ja (myönnettäköön, siitä on hetki kun olen muumeja lukenut, joten voi mennä metsäänkin...) minulle on ainakin jäänyt mielikuva Tuu-tikistä miespuolisena hahmona, mikä hieman häiritsisi sen antamista tytölle nimeksi.

Vierailija
15/16 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy ei mielestäni ole erityisen sympaattinen hahmo Muumeissa. (Ja Tuutikki

on

muuten " hon" - esikuvana Toven kumppani Tuulikki.)

Muusasta taas tulee aika passiivinen mielikuva. Mieluummin haluaisin, että lapseni olisi itse se runoilija! :-)

Vierailija
16/16 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myystä minulle tulee mieleen vaan pahansisuinen pikkuviisastelija muumityyliin ja käsky sana myydä-verbistä

Muusa taas tuo mieleen jonkun leffan ja on yksi puolison tms. kumppanin kömpelömmistä nimityksistä.

Minea Tuutikki siis on sopivin yhdistelmä minun mielestäni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi