Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SmartPost ongelmia!?

Vierailija
13.10.2014 |

Lähetys on ollut kotipaikkakunnallani lajiteltuna perjantaiaamusta eli kaksi työvuorokautta ja ei ole vieläkään toimitettu SmartPost-laatikkoon. Mur! Onkohan laatikot täynnä vai mikä maksaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita postin pakettiautomaattiin, sieltä näkevät tarkemmin.

Vierailija
2/9 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.posti.fi/liitteet/ukk.pdf

lue kysymys 10, niin saat vastauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voisikohan tosiaan hullut päivät vaikuttaa. On ollut nyt 4 päivää lajittelussa.

Ei ole vielä siinä tekstarivaiheessa, se tulee sitten nyöhemmin, eli ei ole vielä edes saapunut sinne lokeroon.

Ja odotan vielä kahta eri pakettia eri paikoista ja molemmat roikkuvat lajittelussa.

Ap

Vierailija
4/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole siis paketinohjauspalvelu vaan suoraan pakettiautomaattiin lähetetty paketti.

Ap

Vierailija
5/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin smartpostilla paketin ystävälleni, eipä koskaan saapunut perille eikä löydy mistään tietoja siitä. Hyvin meni siis.

Vierailija
6/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:48"]

Lähetin smartpostilla paketin ystävälleni, eipä koskaan saapunut perille eikä löydy mistään tietoja siitä. Hyvin meni siis.

[/quote]

 

Et sitten ottanut kuittia, siinä on lähetystunnus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että on toimitettu laatikkoon? Smartpostista voi toimittaa myös tavalliseen postiin.

Vierailija
8/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla siellä SmartPost-automaatin luukun takana, mutta sen koodin sisältävä tekstari ei ole tullut perille, näin on käynyt minullekin. Otin yhteyttä Postin nettisivun SmartPostin osastoon ja he saivat tekstarin uudelleen liikkeelle.

Stokkan Hullut Päivät-toimitusten aikaan automaatit saattaa olla melko täynnä, eli juuri nyt.

Kerran minun paketti oli palautunut automaatilta takaisin postikonttoriin koska se automaatin laite ei ollut suostunut scannaamaan pakettiani jossa risaisen näköinen tarra :( SmartPost-automaatti kun on meidän päivittäisruokakaupan yhteydessä ja posti kaukana jossa on muutenkin aina pitkät jonot, joten tuo ärsytti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin lähettää palautuspaketin, mutta laatikot oli täynnä, Mitä silloin voi tehdä? kertokaa.