Vierailija

.

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (16)

Vierailija

Mä kuulen joka maanantai kello 12, kun sitä testataan. Aina on tähän asti toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siis se mitä testataan kerran viikossa, Helsingissä maanantaisin klo 12.00?

Minä huomaan sen aina välillä mutta siihen nähden että se kuuluu joka maanantai, yllättävän harvoin siihen kiinnittää mitään huomiota.

Jos olis tosipaikka, olisikohan siinä kovempi volyymi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä kuulen joka maanantai kello 12, kun sitä testataan. Aina on tähän asti toiminut.

joka kuun eka maanantai jos tarkkoja ollaan

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Tosipaikan tullen kai myös kaduilla ajelisi autoja, jotka soittaa sitä samaa merkkiä? Nopeaa toimintaa vaativassa tilanteessa ollaan tietenkin niiden sireenien varassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sun päässä taitaa soida joka maanantai klo 12…

Vierailija

Minä kyllä kuulen aina jos olen siihen aikaan kotona hereillä. Jos nukun, niin en havahdu siihen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

joka kuun eka maanantai jos tarkkoja ollaan

Okei no tää selittää miksi ei aina kuulu.

80-luvulla pienellä varuskuntapaikkakunnalla väestöhälytystä testattiin joka keskiviikko.

Vierailija

9 vuotta sai joka kk eka maanantai kuulla kyllä hälyttimet, tien toisella puolella olevan vanhusten palvelutalon katolla on se hälytorvi. Nyt ei ole noin vuoteen varmaan siitä hälyjä kuulunut, jostain kauempaa kuuluu toinen häly jos sattuu ulkona olemaan, sisälle asti ei kuulu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sun päässä taitaa soida joka maanantai klo 12…

No voihan se noinkin olla.  :)   Mutta täällä Tampereella myös väestöhälytintä tosiaan testataan joka maanantai, toisin kuin Helsingissä.

Vierailija

En kuullut tänään, vaikka soi ilmeisesti kaksi kertaa (viranomaistiedote). Viime kuussa olinkin mökillä, sinne ei kyllä kuulu varmasti.

Pari kolme vuotta sitten oli joku häiriötilanne ja soittivat vahingossa keskellä sunnuntaipäivää, se oli vähän yllättävä juttu, huolestuttikin hiukan. Ei onneksi ollut sellainen nouseva ja laskeva ulina kuitenkaan sekään.

Vierailija

Tampereella kyllä soi pillit joka maanantai, ei voi olla kuulematta. Ehkä pikkukaupungeissa tai maalla ei niin tiheään testailla.

Vierailija

Tosiaankin, en ole kuullut asuessani Helsingissä, miksi????.

Tikkurilassa asuessani kuulin ja Lahdessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tampereella kyllä soi pillit joka maanantai, ei voi olla kuulematta. Ehkä pikkukaupungeissa tai maalla ei niin tiheään testailla.

Helsingissä kerran kuussa. En oikein ymmärrä miksi pitäisi testata useammin.

Vierailija

Kuukauden eka maanantai on aika vakio ympäri maan.

20% väestöstä elää kuuluvuusalueiden ulkopuolella, joten ei mikään ihme, jos sitä ei kuule ollenkaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.