Mieheni on sängyssä, kuin flegmaattinen merileijona.
Ollaan nyt 7 vuotta oltu yhdessä. Viime aikoina vaan seksi on tylsistyny. Joko saan itse tehdä työt päällä tai joudun hilaamaan mursun päälleni ja toivoa, että se jaksaa hölskyä edes jotakuinkin miellyttävästi. Mikä sitä riivaa? Vielä vuosi sitten en saanut sen naamaa irti toosastani ja kyyti oli sellaista, että jälkikäteen oli ihan aivovaurioinen olo, mutta nyt sitten se on 10 kg paksumpi, örähtelevä lotjake. Laukean edelleen ihan yhtä helposti ja kyllä tämä näinkin menee, mutta välillä sitä vaan haluaisi kuhmuja päähän sängynpäädystä...
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:45"]
Otsikossa on virhe.
[/quote]
Niin on, yksi niistä häiritsevimmistä.
Sitä pilkkua tartte joka väliin lykätä, -tana.
Tiedätkö miksi mies on lihonnut? Yleensä ihmiset ei nykyaikana liho mitenkään vahingossa, eivät ainakaan montaa kiloa. "Pistä laihdutuskuurille" on huono ohje, jos lihomiselle on joku syy joka ei laihdutuskuuria vaatimalla helpota vaan pahenee.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:45"]
Otsikossa on virhe.
[/quote]
[/quote]
Vinku vonku ja nillitipilliti. Ajattelen nyt vaginallani, joten olette tilanteeseen irrelevantteja ja hyödyttömiä. -ap
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:19"]
Tiedätkö miksi mies on lihonnut? Yleensä ihmiset ei nykyaikana liho mitenkään vahingossa, eivät ainakaan montaa kiloa. "Pistä laihdutuskuurille" on huono ohje, jos lihomiselle on joku syy joka ei laihdutuskuuria vaatimalla helpota vaan pahenee.
[/quote]
En tiedä miksi alkoi painoa keräämään, mutta tiedän mieheni viihtyvän sirommassa koossa. Pitänee kai tonkia, vaikka mies prosessissa suuttuukin. -ap
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:45"]
Otsikossa on virhe.
[/quote]
[/quote]
Tuo pilkkuvirhe tekee otsikosta jotenkin runollisen.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:45"] Otsikossa on virhe. [/quote] Niin on, yksi niistä häiritsevimmistä. Sitä pilkkua tartte joka väliin lykätä, -tana. [/quote] Tuo pilkkuvirhe tekee otsikosta jotenkin runollisen.
[/quote]
Kokeilin lausua tätä vahinkorunoani ja nyt nyyhytän kyyneleet silmissä. Kiitos :D
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:29"]
Ollaan nyt 7 vuotta oltu yhdessä. Viime aikoina vaan seksi on tylsistyny. Joko saan itse tehdä työt päällä tai joudun hilaamaan mursun päälleni ja toivoa, että se jaksaa hölskyä edes jotakuinkin miellyttävästi. Mikä sitä riivaa? Vielä vuosi sitten en saanut sen naamaa irti toosastani ja kyyti oli sellaista, että jälkikäteen oli ihan aivovaurioinen olo, mutta nyt sitten se on 10 kg paksumpi, örähtelevä lotjake. Laukean edelleen ihan yhtä helposti ja kyllä tämä näinkin menee, mutta välillä sitä vaan haluaisi kuhmuja päähän sängynpäädystä...
[/quote]
Ei tohon kuulu pillkua...
"Mieheni on sängyssä, kuin flegmaattinen merileijona."
ellet meinaa: Mieheni on sängyssä. Minä olen kuin flegmaattinen merileijona.
Milloin ap on harrastanut seksiä flegmaattisen merileijonan kanssa? Missäpäin maailmaa? Kuka oli diagnosoinut merileijonan? Niin paljon kysymyksiä!
Miehiä sanotaan sairaiksi, mutta harva kertoo netissä eläinseksikokemuksistaan noin avoimesti, propsit siitä.
Vaihdetaanko puolisoja. Meillä vaimo on nykyään samanlainen, siis ylipainoinen lahna.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:37"]
Milloin ap on harrastanut seksiä flegmaattisen merileijonan kanssa? Missäpäin maailmaa? Kuka oli diagnosoinut merileijonan? Niin paljon kysymyksiä!
Miehiä sanotaan sairaiksi, mutta harva kertoo netissä eläinseksikokemuksistaan noin avoimesti, propsit siitä.
[/quote]
En ole maannut merileijonan kanssa, mutta oletusarvoisesti se kai tuntuu siltä, että jää suuremman massan alle luonnon erittäin laiskaan vientiin. Ei ne vaikuta kovin ahnailta kiehnäämään ja ryskyttämään niin, että päästä paukkuu verisuonet. Täten diagnosoin mieheni merileijonaksi. Välillä se vaappuu takakenossa, kuin raskaana oleva keisaripingviini mennessään vessaan ulosteelle. Katsoin ehkä liikaa avaraa luontoa lapsena. Muita kysymyksiä? -ap
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:29"]
[/quote]
[/quote]
Kuten kerroin, vaginani on aivojen sijasta tänään äänessä. En normaalisti sorru näin typeriin pilkkuvirheisiin. -ap
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:31"]
[/quote]
Siinä olet oikeassa, että tuohon ei tule pilkkua, mutta tuo perustelusi kyllä on ihan bubbaa.
Oletko itse plösähtänyt/rupsahtanut?
Pistä laihdutuskuurille. Meilläkin tuli lisää vipinää makkariin, kun mies laihdutti 15 kg.
Lisää liikuntaa ja aktiviteettejä, niin mieli makuukammarinkin puolella piristyy
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:33"]
Oletko itse plösähtänyt/rupsahtanut?
[/quote]
En. Tai no, en rupsahtanut tai plösähtänyt, mutta löimme hynttyyt yhteen 16-vuotiaina, joten eri ihmisiä ollaan molemmat nyt alkukausiin verrattuna. Siksi skaalaankin tässä parin viime vuoden sektorilla. -ap
up