Vierailija

Mielestäni tällainen ilmiö on olemassa, että vouhotus haittaa jo invalidisoivasti omaa elämää.

• ylös 12
  • alas 6

Kommentit (11)

Vierailija

Korviensa välistä koronaan sairastuneita öyhöttäjiä on paljon. Omituisia uskomuksia, eristäytymistä ja kuolemanpelkoa. Naurettavaa.

Vierailija

tiedän yhden, oli influenssan vuoksi teholla aika kauan ja sen jälkeen pelännyt tauteja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tiedän yhden eläkeläispariskunnan, joka ei juuri kotoaan poistu. Yksi puolituttu perheenäiti vaikuttaa myös sairastuneen henkisesti, eli some on koko ajan pelkkää koronaa, aamusta iltaan.

Vierailija

En ole havainnut, muita kuin näitä jotka koko ajan haluavat keskustella koronasta ja rokotteista pääasiassa kriittisesti, pääasiassa rokotteiden vaaroista ja itse covidin vaarattomuudesta tai peräti ettei koronaa edes ole olemassa.

Vierailija

En ole.

Olen havainnut ihmisiä, joilla maa h an m uu t tajien pelko on saanut vääristyneen suuret mittasuhteet.

Vierailija

Kyllä, olen huomannut!

Eräs läheinen pelkää ja haluaa eristäytyä, rokotettakaan ei voi tietenkään ottaa koska se on testivaiheessa ja eliitin juoni ja mitä vielä... Hänen mielestään koko yhteiskunta pitäisi eristää ja tukahduttaa tämä tappava tauti.

Toinen on ottanut rokotteet eikä muutenkaan juuri liiku isoissa väkijoukoissa, tekee työnsä kotoa käsin. Hänen mielestään edes tuplarokotetut läheiset eivät saisi osallistua minkäänlaisiin yleisötapahtumiin, koska rokotetutkin voi levittää tautia.

Elä nyt sitten näiden kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole.

Olen havainnut ihmisiä, joilla maa h an m uu t tajien pelko on saanut vääristyneen suuret mittasuhteet.

Urpo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole.

Olen huomannut että joillakin menee yli äyräiden haittamaaahanmuuuttajien fanitus.

Vierailija

No en tunne tällaisia, vaikka on laaja tuttavapiiri. Ne jotka ovat eristäytyneet, ovat tehneet sen perussairauksiensa takia. Nyt kun ovat saaneet jo 2 rokoteannosta heitä taas tapaa ja liikkuvat harrastuksissaan entiseen malliin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.