Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennuksesta töihin ja taas masennuksen takia sairaslomalle

Vierailija
06.09.2021 |

Olin masentunut ja sairaslomalla. Kela myönsi terapiaa kolme vuotta ja rupesi helpottamaan. Pääsin töihin. Uusi burnoutti tuli. Poliklinikka, Kela ja kaikki painostivat jatkamaan töitä. Jatkoinkin ja yhtenä päivänä ei vaan enää pystynyt. Uudelle sairaslomalle ja elämä on taas ihan mustaa.

Tällaistako tämä on? Siksakkia sairaasta terveeseen ja taas sairaaksi. Osa-aikaista työtä voisin tehdä, mutta sellaista ei oikein saa mistään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaa elämänmuutosta. Täysin uusi työ, paikkakunta tai asunto.

Vierailija
2/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa-aikaisia töitähän on enemmän tarjolla kuin ns entisiä normaaleja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutaa elämänmuutosta. Täysin uusi työ, paikkakunta tai asunto.

Muutin eri kaupunkiin. Tää on kiva ammatti ja nyt oon irtisanoutunut. Pitäisi saada uusi työ

Vierailija
4/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on sairaiden paratiisi.

Vierailija
5/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun on kerran mieli kunnolla järkkynyt niin ei sitä enää pysty painamaan samaa tahtia kuin muut. Oletko yrittänyt B-lausunnolta saada eläkettä?

Vierailija
6/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi väkisit työnnyt itsellesi noin epäsopiviin töihin? Vähän sitä itsetuntemuksen taitoa kiitos!

Vierailija
7/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nyt olet saanut huomiota. Seuraavaksi otat itseä niskasta kiinni ja ryhdistäydyt ja rupeat aktiiviseksi ja vastuulliseksi kansalaiseksi.

Masennus on pelkkää huomiohuor-raamista ja laiskuutta. On niin trendikästä olla masentunut ja kouluki-usattu ja sukup-uolivähem-mistön edustaja.

Sosiopaatti.

Vierailija
8/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa-aikaisia töitähän on enemmän tarjolla kuin ns entisiä normaaleja...

Varmaan aloittaja etsii muuta kuin kaupan, hoitoalan tai ravintolatyötä, jos osa-aikaista ei ole paljon tarjolla.

Vierailija
9/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda alaa, masennus vaan uusiutuu ja uusiutuu kun työ ottaa sinulta enemmän kuin antaa.

Vierailija
10/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masis on sellainen että ajattelee liikaa syntyjä syviä miettii miksi joku on tehnyt pahaa. Koska kaikki on pahoja siksi kaikki tekee pahaa. Sitten on vääriä opettajia jotka tahallaan opettaa väärin ja tekemään pahaa. Syyllistäminen on yksi keino lyödä alas toiset . Lavastaa syylliseksi muut samoista teoista mitä itse tekee. Oikeasti vain se joka tunnustaa pahat tekonsa on reilu muita kohtaan ja vapauttaa syyttömät .

Vierailija
11/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita liikunta harrastus myös hanki koira . Turvaton maailma tämä on erityisesti naisille. Lapsille. Myös miehille toisinaan. Wind River elokuva YLE Areena kertoo tästä turvattomuudesta .

Vierailija
12/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama kokemus, nyt tosin menee hyvin.

Sun täytyy tehdä muutoksia ajattelussa ja elämäntavassa. Itse aloitin vähemmän kuormittavan työn, vaikka palkka onkin huono. Terveys on tärkein.

Sitten huolehdin itsestäni paremmin.

Vierailija
13/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta.

Ensin masentuu työttömänä tylsyyden takia ja sitten kun pääsee opiskelemaan, niin masentuu niiden opiskelujen takia.

Tällä hetkellä olen pystynyt luovimaan itselleni vain muutamat tunnit koululla ja loppuviikko vapaata seuraaman parin kuukauden ajan. Tämä tuntuu hyvältä, mutta mietin, että miten ikinä tulen selviämään työelämässä. Ala, jota opiskelen on kyllä mieleinen, siitä ei ole kyse. Ehkä ennemmin liiallisesta tunnollisuudesta, vaatii itseltä liikaa ja sitten väsyy.

Vierailija
14/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama kokemus, nyt tosin menee hyvin.

Sun täytyy tehdä muutoksia ajattelussa ja elämäntavassa. Itse aloitin vähemmän kuormittavan työn, vaikka palkka onkin huono. Terveys on tärkein.

Sitten huolehdin itsestäni paremmin.

Tämä. Itse olen nyt ollut vähän aikaa työtön mutta entisestä työstäni opin sen mitä en halua tehdä.

Nyt haen työtä johon aion pystyä - max 6 H pv. Työkkäri saa huohottaa niskaan mutta kokopäivätyöhön ja tiimityöhön

en pysty. Olen kerran jo uupunut.

Nyt kun tiedän rajani niin elämä tuntuu tasaisemmalta.

Mieti tarkkaan mitä haluat ja mihin pystyt. Siitä se lähtee.