Hyi hitto mikä mies, eräs tuttava laittoi viestiä... Kerronko sen naiselle?
Perjantaina tämä mies laittaa mulle fb:ssä viestin missä on vain sydän. Kello 22 perjantaina, hmm, arvatenkin tyyppi on kännissä. Työkaveri vuosien takaa.
Vastaan suoraan että älä viitti. Mies on siis varattu, ja minä myös. Jutellaan äärimmäisen harvoin, joten tiedän heti ettei kyseessä ollut mikään "kaverisydän".
Mies vastaa siihen että eikö sua saa lähestyä?
En jaksa alkaa jankkaamaan joten vastaan seuraavana päivänä että "jos varattu mies laittaa perjantaina klo 22 sydänviestiä, oletan ettei tiedossa ole mitään asiallista keskustelua".
Tähän mies vastaa: "Mutta mä en haluaisi olla varattu! Muija sairastui kesällä, on vaan pakko olla yhdessä kun pitää tukea toista."
Mitäpä tuohon muuta vastaamaan kuin että muistuttaisin myös että olen itsekin parisuhteessa, jos tyyppi tajuaisi etten jaksa mitään hänen ruikutuksiaan ja sydänviestejä. Sitten se ei kirjoittanut enää mitään.
Hyi hitto. Tiedän että se on ollut naisensa kanssa useamman vuoden, fb:n mukaan ovat kihloissa ja miehen sivuilta näkyy naisen tekemiä julkaisuja mihin tämä mies on merkitty, hyvin positiiviseen sävyyn tehtyjä julkaisuja, eli nainen tuskin tietää minkälaisen limakasan kanssa seurustelee.
Täytyiskö ottaa kuvakaappaus viestistä ja laittaa kihlatulle tietoa? Vai onko se sairaan ihmisen kiusaamista? Mun mielestä sen naisen täytyisi saada tietää totuus, mutta pelkään että totuus voisi saada valmiiksi sairaan, jolla jo muutenkin stressiä, stressaamaan ja ahdistumaan enemmän jos selviää että läheinen on täysi sika.
Kommentit (36)
Ei sairasta ihmistä saa suojella totuudelta. Minua ainakin loukkaisia, jos totuutta ei uskalleta kertoa tilanteeni takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estä mies Facebookissa. Ei tarvitse tehdä mitään muuta.
Kas, noin yksinkertaista se on, toki sitten ei voi tehdä typerää aloitusta.
😂
Menikö ap kauan kun mietit tyhmää tarinaadi.
🖕
Tarinaadi👍🤭 Kukakohan se tässä tyhmä on?
Minä en tiedä, mitä tekisin. Tuntuisi kyllä ikävältä salata naiselta se, että hänen avioelämänsä perustuu ehkä vaiheille.
Minä olen myös sitä mieltä että, kuvakaappaus naiselle ja sitten esto miehelle. Itse haluaisin tietää että mitä mies touhuaa selkäni takana, olin sitten sairas tai en. Olin 25 vuotta naimisissa ja kaikki tuttavapiirissä tiesivät mieheni nais-seikkailut, paitsi minä. Nainen 55+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyvakaappaukset ja viestit naiselle.
Kannattaa varautua siihen, että saa naiselta kylmäkiskoisen vastaanoton. Ainakin minulta saisi. Ehkä jopa ei-toivottua julkisuutta, koska itselle lähetetyt viestit saa jakaa eteenpäin (tiettyyn rajaan saakka). En todellakaan ole se henkilö, jonka kuuluu hävetä puolison törppöilyä, kyllä hän ihan itse saisi siitä kärsiä.
Ai siis se saisi hävetä ja sun koston jolle mies idioottimaisesti lähettelee viestejä sun selän takana?! Vaikka käskisi miehen suksia v*****n?! Oletko vajaa? Kukahan siinä naurunalaiseksi joutuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyvakaappaukset ja viestit naiselle.
Kannattaa varautua siihen, että saa naiselta kylmäkiskoisen vastaanoton. Ainakin minulta saisi. Ehkä jopa ei-toivottua julkisuutta, koska itselle lähetetyt viestit saa jakaa eteenpäin (tiettyyn rajaan saakka). En todellakaan ole se henkilö, jonka kuuluu hävetä puolison törppöilyä, kyllä hän ihan itse saisi siitä kärsiä.
Niinno tuon pelossa voisi tietysti aloittaja jakaa itse viestit omassa somessaan, tägätä siihen miehesi ja sinut ja kysyä onko ok tällainen? Taidankin käyttää tätä seuraavalla kerralla kun joku ääliö varattu kyselee että mitäs tyttö jne.
Kertoisin jollekin naisen lähemmälle ystävälle, joka tietää tilanteen tarkemmin ja osaa arvioida.
Itse sairaana nimenomaan haluaisin tietää. Halua hukata lainkaan elämäänsä tollaiseen sikaan. Mutta jos on just tyyliin joku leikkaus ja vielö lapsiakin, niin ehkö ei ihan just nyt.
Todellisuudessa mies ei ehkä halua erota, haluaa vaan kaiken ja sepostaa sinne tätä ja tonne tota. Naiselleen on esim saattanut kertoa, että sä ahdistelet häntä.
Täysiverinen sika joka tapauksessa. Mitä vähemmän nainen kuluttaa sydäntään ja aikaansa höneen, sen parempi. Etenkin, jos aikaa ei ole kauheesti enää.
Mutta joku ei halua tietää. Itse haluaisin.
Sanoisin että tuollaiset viestittelijät alitajuisesti haluu erota ja / tai jäädä kiinni, koska tuossa on melko suuri riski jäädä kuvankaappausten tai rouvan puhelimen tutkimisen vuoksi kiinni. Jää mustaa valkoiselle ikään kuin. Se, jos mies poistaa itseltään viestit, ei takaa, etteikö vastapuoli voisi screenshotteja yms lähettää.
Tee palvelus sille "muijalle" ja kerro. Olis kauheaa olla yhdessä jonkun kanssa joka "ei halua olla varattu". Pääsee tämäkin nainen löytämään jonkun paremman.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuossa tilanteessa ei kannata kertoa. Nainen voi masentua ja menettää mielenkiinnon paranemiseen jos järkyttyy tarpeeksi pahoin. Se mies on silti täysi dorka, kauheita sanoja kihlatusta.
Mikä sairaus toisella edes on? Ehkä ei ole edes mitään sairautta tai se on tyyliä murtunut varvas.
Nii kiva parantua ja sit kuulla että mies puuhaillu kaiken aikaa tällasta selän takana muttei kukaan ole raaskinu sanoa mitään. Tai pahimpana skenaariona mies etsii itselleen tuona aikana uuden ja vaihtaa heti kun kehtaa ja toinen jää tyhjän päälle ihmettelemään.
Mä veikkaan et nää täällä, jotka väittää miten ei haluaisi tietää ja on loukkaavaa sekaantua toisten suhteisiin, ovat ite tuollaisten kännisten ahdisteluviestien lähettäjiä😄 kyllä yleensä aina halutaan tietää mitä tapahtuu, voi olla että se ”muija” on oikeasti tosi onneton sikamiehen kanssa ja toipuisi paremmin ilman, ei ole vaan hennonut jättää miestä joka ei selkeästi kestä hetkeäkään yksin. Tuskin ainakaan kannattaa laskea sen varaan että tuommoisen kännisen vonkaajan puheet on totta.
Nythän on niin että KRISTITYT käyttää sydän merkkejä yleisesti rakkaudesta joka koskee kaikkia eikä vain jotain yhtä . Mutta sen tarkoitus on muistuttaa kuten ystävän päivänä että rakkaus voittaa pahan ja että olemme ystäviä sekä toivottaa sydämellä hyvää toiselle. Siinä ei ole mitään seksiä tai muuta vain hyvää tarkoittavaa tsemppiä toiselle. Koska olet muusta uskonnosta ilmeisesti te ymmärrätte kaiken seksinä ??? Mies vastuussa suhteestaan koska toinen on sairas ei voi erota . Näin se usein on. Ehkä teidän ystävyys ei ole minkään arvoista sitten kun ajatukset on alapäässä. Useimmin työkaverit ei sekoita yksityisyyttä työhön.Se että joku yrittää seksiä jonkun kanssa siihen ei vaikuta onko puoliso vai ei. Sehän on vaan seksiä ei muuta.Oikea parisuhde on muuta.
Joo yx vaikeasti sairas mies sairaalassa sen vaimo tuli sanoin et sillä on uusi mies ja lähti. Mies liikunta kyvytön. Menetti elämän halunsa ja kuoli . Se kai oli tarkoitus.
Ei se nyt naamakirjaan mitään salaista laita senhän näkee koko maapallo .
On kokemusta ihan vastaavasta!
Tämä on jatkunut jo vuosia, kerran mies yritti pakottaa minua kanssaan tuopille, kerran avovaimonsa tupareissa lähenteli minua sekasaunassa, on ehdotellut töissä monta kertaa jne jne.
Ja nyt kun emme ole nähneet vuosiin laittoi yrityksensä ig tililtä minulle viestiä ja pyysi "kahville".
Olen varattu ja niin on hänkin.