Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se muille kuuluu

nainen
06.09.2021 |

Jotkut ihmiset vaan tuppaavat toisten elämään jakelemaan neuvojaan,miten ihan oikeasti kuuluu elää,he kun tietävät sen, vaikkei pyydetä...mites,jos heille tehtäis samoin? Ja jotkut ihmiset eivät osaa elää edes omaa elämäänsä ja käyttää päätään ja jankkaavat jotain samaa mantraa, että kaikkien pienten lasten paikka on koti vaikka päiväkotikin voisi olla yksi hyvä vaihtoehto. Se nyt vaan on silleen,että jokainen perhe tekee oman ratkaisunsa tässäkin asiassa oman tilanteensa mukaan. Se on teidän perheen asia ja jos lapsikin tykkää olla,niin mikäs ongelma tuo nyt olis?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipide = neuvomista

Vierailija
2/8 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipide = neuvomista

Ihmisillä on heikko itsetunto ja he on epävarmoja. He ottaa lähes kaiken henkilökohtaisena loukkauksena, jos heitä ei vaan myötäillä ja erilainen mielipide on heille uhka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts,nyt lipsahti kommenttini ihan väärään paikkaan :D olin vastaamassa yhteen keskusteluun :D Ei ollut tarkoitettu aiheen aloitukseksi :)

t. Nainen

Vierailija
4/8 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se syyllistäminen, kun joku ei elä niinkuin minä elän. Varsinkin tänä päivänä äitejä syyllistetään vaikka mistä, koska some. Teidä Filla ja Filtsu ei ole yhtään niin hyviä lapsia kuin meidän Ruiski ja Raiski, koska ovat olleet ulkopuolisilla hoidossa, eikä heitä ole imetettykkään viittä vuotta niinkuin meidän lapsia. Mikä tätä yhteiskuntaa oikeen vaivaa? Eläkää jokainen omaa elämäänne, ja antakaa muiden elää omaansa.

Vierailija
5/8 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipide = neuvomista

Ihmisillä on heikko itsetunto ja he on epävarmoja. He ottaa lähes kaiken henkilökohtaisena loukkauksena, jos heitä ei vaan myötäillä ja erilainen mielipide on heille uhka.

Ihmiset ei tosiaan enää osaa laittaa esim rumia sanoja sanojan puutteellisuuden piikkiin vaan ottaa itseensä. Lapsikeskeisessä kasvatuksessa on vedetty överit ja ihmisistä on tullut itsekkäitä.

Nyt esim julkisuudessa tämä Christoffer Strandberg case. Tähänkö Suomessa on tosiaan tultu? Eri tavalla asioista ajattelevat voidaan syrjäyttää?

Vierailija
6/8 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se syyllistäminen, kun joku ei elä niinkuin minä elän. Varsinkin tänä päivänä äitejä syyllistetään vaikka mistä, koska some. Teidä Filla ja Filtsu ei ole yhtään niin hyviä lapsia kuin meidän Ruiski ja Raiski, koska ovat olleet ulkopuolisilla hoidossa, eikä heitä ole imetettykkään viittä vuotta niinkuin meidän lapsia. Mikä tätä yhteiskuntaa oikeen vaivaa? Eläkää jokainen omaa elämäänne, ja antakaa muiden elää omaansa.

Onko sinulla kokemuksellista vertailupohjaa millaista some olisi ollut esim 70-luvulla?

Vierailija
7/8 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saa hakata vaikka päätänsä seinään, jos ei hyväksy jotain valintoja tai elämäntapaa. Toivottavasti kukaan ei sentään ole niin hullu, että ihan oikeasti haluaa vahingoittaa jotain vääristä elämäntavoista tai mielipiteistä. Esim. ajatella, jos joku olisi niin hullu, että haluaa kostaa jollekin jollain tavalla esim. sen, että ei hyväksy toisen valintaa esim. viedä lapsi päivähoitoon, vaikka itse makaa kotona. Paitsi, ei kai sitä mitään vakavaa kukaan pääse tekemään, kun poliisit ottaa kiinni.

Vierailija
8/8 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut ainahan voidaan syyllistää. Itse voi sitten valita suostuuko syyllistettäväksi vai ei. Viime kädessä laki voi syyllistää. Ei yksittäiset henkilöt. Itse voi vaan kattella hassua hössötystä vierestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi