Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pari kysymystä koskien Gymboreeta

11.08.2008 |

ymmärsinkö sivulta oikein että nro13 kengissä vastaa kokoa 32?

Ja onko nuo Slim-malliset housut miten kapeat/tiukat?

Lapsi kasvaa pituudessa + käyrällä painon mennessä ihan keskikäyrää eli on aika pitkä ja hoikkakroppainen/sopusuhtainen. Slim-vai Husky-malliset housut paremmat?

Kokemuksia, kiitos:o)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo koko 13 näyttäisi vastaavan Suomen kokoa 32. Se on sitten eri asia, millainen mitoitus Gymboreen kengissä on. Voihan olla, että kenkä sopiikin sellaiselle, jonka jalka on ennemmin 30 kuin 32. Mutta tästä asiasta minulla ei ole kokemusta.

Omaa kokemusta ei ole myöskään slim- tai plus/husky-mallisista housuista. Noista "regulareista" sen sijaan on. Aika monet Gymboree-housut tuntuvat olevan enemmän leveitä kuin kapeita mitoitukseltaan - ainakin niissä malleissa, mitä olen itse nähnyt.

Gymboreen sivuilla on mielestäni hyvä mittataulukko. Oletko tutustunut jo siihen? Vertailin esim. koon 5/5T mittoja. Regularissa vyötärön ympärys (lapsella) on 56 cm, slim-mitoituksessa 51 cm ja huskyssa 63,5 cm. Regular-lapsen oletetaan olevan 18,5-21 kg painava, slim:n 16-18,5 kg ja plus/huskyn 21-23 kg. Käyhän katsomassa niitä taulukkoja. Taulukon voi klikata auki jokaisen vaatteen kohdalla (view size chart). Kun klikkaa yläreunassa centimeters, saa kg- ja cm-mitat. Lisäksi voi valita myös slim- tai plus/husky-sanan kohdalta niitä koskevan mittataulukon.

Itse pelaisin varman päälle ja tilaisin sen regular-mallin, jollen sitten noiden mittataulukkojen perusteella päätyisi johonkin slim-mitoitukseen. Kuvaamasi perusteella tuo plus-/husky -malli ei kyllä tulisi kyseeseen lapsellasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla