Tekopillut on yliarvostettuja
Ei niiden lykkiminen tunnu oikein miltään ja kamala peseminen sitten lopuksi. Käsi toimii paljon paremmin.
Kommentit (19)
Tenga Zero ja muut tengan ne isommat Masturbaattori on ihan huikeita. En nyt puhu niistä pienistä tenga egg jutuista.
Toi tenga Zero tuntuu suikkarin ja pillupanon väliltä. Helppo pestä ja jos haluaa hifistellä niin voi siihen voi ostaa lämmittimen. Jumalaut mitä kyytiä antaa. Japanilaisella insinööritaidolla valmistettu. Jotkut jopa sanoo, että voittaa aidon. Mene ja tiedä, onhan toi tenga Zero ihan hiton hyvä.
Flesut on ihan pebasta verrattuna tengan.
T. Puolitoista vuotta tenga Zeroa nussineena voin sanoa että kahta en vaihtaisi. Toinen on tenga Zero ja toinen on turun sinappi
Liian tiukka ote turruttaa kalun, joten käytän tekopimppaa.
Yliarvostus on henkilökohtainen kokemus. Jos luulee, että naisen voi korvata palalla muovia, niin ehkä tällainen realitycheck on paikallaan.
Just tänään mietin että pitäskö hommata itelelle joku kapistus, kun puoliso ajelee mielummin satisfayerilla kun mulla. Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Just tänään mietin että pitäskö hommata itelelle joku kapistus, kun puoliso ajelee mielummin satisfayerilla kun mulla. Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan.
No edelleen tenga Zero.
Jos et mua usko, niin lue käyttäjä arvosteluita.
En ole käyttänyt teko juttuja,
Mutta kuvittelisin käden olevan monipuolisempi
No voittaa lahnailun, ja sitä on kotona nykyään tarjolla. Kun vaimoa ei enää seksi kiinnosta, olen alkanut hoitelemaan itseni sitten ihan vain hänen vieressään. Vihat saanut tästäkin niskaani, mutta on se kumma juttu, että toinen voi muka päättää senkin koska minä saan hoidella itseni. Ero taitaa olla lähellä
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus nuorena miehenä 90-luvulla tekopillu tai pari, ja mitä nyt siitä muistan, niin kyllä ne toivat oikein mukavaa vaihtelua siihen ainaiseen käteen. Vertailukohtaa pilluun ei silloin ollut, nyt on, mutta ei enää niin tarkkoja muistokuvia niistä vehkeistä. Taitaisivat nykyään olla ihan eri sukupolven tuotteitakin, vähintään viisgeetä verrattuna niihin ysärihärpäkkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Teko vehkeen kanssa ei tarvitse varoa mihin tuotokset roiskii
Make77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No edelleen tenga Zero.
Jos et mua usko, niin lue käyttäjä arvosteluita.
Kai sitä voi toivoa muidenkin kokemuksia?
Tenga masturbaattorit ovat upeita pelejä. Sai 70€ flesu jäädä pölyttymään kun nuo tuntuvat paljon paremmilta ja yhden flesun hinnalla saa melkoisen monta 5-7€ tengaa... ainoa huono puoli on että kestävät omassa käytössä vain 10 kertaa.
Toisaalta ensimmäinen flesu meni rikki 20 kerran jälkeen ja hintaa ainakin 60€ enemmän.
Onko noiden kestävyys tosiaan niin huono?
Vierailija kirjoitti:
Tenga masturbaattorit ovat upeita pelejä. Sai 70€ flesu jäädä pölyttymään kun nuo tuntuvat paljon paremmilta ja yhden flesun hinnalla saa melkoisen monta 5-7€ tengaa... ainoa huono puoli on että kestävät omassa käytössä vain 10 kertaa.
Toisaalta ensimmäinen flesu meni rikki 20 kerran jälkeen ja hintaa ainakin 60€ enemmän.
Mulla Fleshlight STU kesti säännöllistä käyttöä noin 9 vuotta ja käyttökertoja tuli varsin paljon. Vaihdoin uudempaan samanlaiseen.
Yksi peukku flesukalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla Fleshlight STU kesti säännöllistä käyttöä noin 9 vuotta ja käyttökertoja tuli varsin paljon. Vaihdoin uudempaan samanlaiseen.
Yksi peukku flesukalle.
Flesukan saa rikki nopeasti jos käyttää väärää pesuainetta. Saippua on kiellettyjen listalla. Liukkarin on myös oltava vesiliukoinen eli jonkun käsivoiteen käyttämisellä saa sen pinnan pilalle tehokkaasti.
Tekopillut on usein TPE-muovia ja kondomit ovat lateksia eli luonnonkumia Kumpi tuntuu paremmalta, se pitää jokaisen itse testata kun nykyaikana nuo on ne vaihtoehdot käden lisäksi.
Hedy X masturbaattorit tuntuvat paremmilta kuin nuo Tengat eikä mene niin nopeasti huonoksi.
Tosin onhan tuo Tengakin parempi kuin kallis muovikotelossa oleva tekopillu.
Vierailija kirjoitti:
Tässä varmaan hinnan puolesta viitattu tenga egg:iin. Omasta mielestäni tuntuma juuri toisinpäin ja flesun ei pitäisi noin nopeasti rikkoutua, vaan kestää vuosikausia ellei kymmeniä käytöstä ja huollosta riippuen. Suosittelisin silti tenga egg:iä kokeilemaan, vaikka itse en täysin pitänyt. Osalle voi sopia erinomaisesti ja hinta on todella edullinen.
Itse siirryin flesusta takaisin käteen, kun älysin hankkia sellaista masturbointiin suunniteltua voidetta. Tykkään vedellä pitkään kiusoitellen, joten tuo Stroke 29 Gun Oil (näitä on muitakin) oli tosi hyvä ostos 😊
Kokeilkaapa.
Oon kyllä samaa mieltä. Pettymys oli. Käsi on paljon parempi. Ja aina mukana.