Sain pakit koska olen muka liian vanha
Pyysin samassa sairaalassa harjoittelevaa, 25v naisharjoittelijaa treffeille. Olen itse 39v mies. Mitä hemmettiä, olenko muka liian vanha :O
Kommentit (45)
On naapurini tyttö. Harjoittelussa mielisairaalassa, kertoi tapauksesta.
Nuori pojankloppihan sinä vielä olet. T. n50v
ps. Tosin 25 vuotiaana pidin nelikymppisiä ukkoja ikäloppuina papparaisina.
Onneksi on vielä yksi toinen tuntemani ,pian 23v harjoittelija jota voin yrittää :)
Ap
Olet ymmärtänyt suomen parisuhde markkinat väärin. Ei mies valitse, mies valitaan tai sit ei valita ja siinä se
Kysymys ei ole mistään muusta kuin siitä, ettei sulla ole tarpeeksi rahaa ja statusta. Naiset liikkuvat vain ja ainoastaan näiden asioiden perässä omaa hyötyään maksimoiden.
Näe mahdollisuutena :) Eipähän tarvi enää sinun sitä neitoa haikailla kun tiedät hänen mielipiteensä :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
No minä oli juuri 39 kun tapasin vaimoni ja hän oli 25, nyt yli 20 vuotta yhteistä taivalta takana, niin eikä se toinenkaan vaoihtoehto pahalta tuntunut, kun 30 v seurustelin 50 v naisen kanssa. Tyhmää tuollainen iästä meuhkaaminen, kuvastaa lapsellisuutta enempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan teillä 14 vuotta ikäeroa. Etkö osaa laskea?
Kerro sama presidentille.
Veikkaatko että Sauli Niinistö olisi alkanut ruikuttamaan, että miten niin liian vanha ja syyttelemään Jenniä ikärasismista, jos olisi saanut Jenniltä pakit?
No se ei vaan ehtinyt huomata että olet vielä tyhmäkin. Tai sitten huomasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan teillä 14 vuotta ikäeroa. Etkö osaa laskea?
Kerro sama presidentille.
Kummalle? Hra 28v vai edeltävä hra 46v?
Minkä maan presidenteistä nyt puhut? Suomessa ei ole yhtään 28-vuotiasta pressaa ollutkaan, tuskin edes 46-vuotiasta.
Nauraisin päin näköä, jos ikäiseksi mies pyytäisi treffeille.
N30
Nainen oli ihan oikeassa, sanoiko oikein, että olet liian vanha?
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö itse 53-vuotiaan naisen kanssa treffeille? Ihan sama ikäero teilläkin olisi.
Etsin nuorta synnyttäjää.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on vielä yksi toinen tuntemani ,pian 23v harjoittelija jota voin yrittää :)
Ap
Missä sairaalassa olet töissä, kun sinä kerran tiedät harjoittelijoiden iät ja harjoittelijatkin sinun ikäsi?
Porvoon keskussairaalassa?
Vierailija kirjoitti:
Nauraisin päin näköä, jos ikäiseksi mies pyytäisi treffeille.
N30
Silti Tinderissä lukematon määrä 20-30 vuotiaita naisia etsii yli nelikymppistä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö itse 53-vuotiaan naisen kanssa treffeille? Ihan sama ikäero teilläkin olisi.
Etsin nuorta synnyttäjää.
-ap
Mutta tuo nainen ei etsi keski-ikäistä siittäjää.
Ei kehdannut vain kertoa oikeaa syytä.
Jotenkin veikkaan ettet ole kovin iso kiho työpaikallasi kun noin kävi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Missä sairaalassa olet töissä, kun sinä kerran tiedät harjoittelijoiden iät ja harjoittelijatkin sinun ikäsi?
Porvoon keskussairaalassa?
olen stalkannut heidän henkilötietojaan
ap
Ok. Omapa on valintasi.