Tuo outo otsikointi, että J. Kasvin syöpä on ottanut takapakkia
Syöpähän on etenevä sairaus. Jos se ottaa takapakkia, kysehän on hyvästä ja positiivisesta asiasta.
Mikä kesätoimittaja siellä taas harjoittelee näin vakavalla asialla?
Kommentit (15)
Kuin myös samaan kiinnitin huomiota.
Samaa ihmettelin. Luulisi, että toimittajilla olisi edes jonkinlainen tasovaatimus. Esimerkiksi lukion äidinkielen suorittaminen vähintäin M-arvosanalla. Mutta mitään vaatimuksia ei ilmeisesti ole, koska jutut näyttää tarkastamattomilta ja ovat mitä sattuu otsikkoja myöten.
Jospa Kasvi oli itse käyttänyt näitä sanoja toimittajalle.
Sopisi hänen räväkkään tyyliin.
Ketä kiinnostaa joidenkin kasvien syöpä.
Minua tässä ihmetyttää, että onko se Kasvi nyt oikeasti kuolemassa siihen syöpään vai onko tämä jotain epätoivoisesti julkisuudessa pysymistä ja vihreiden vaalikoneen tukemista vai mitä? Vai saako Kasvi näistä haastatteluista jotain rahaa.
Onhan se nyt aika raflaavaa, että ensin ollaan menossa saattohoitoon jonka kesto max pari kuukautta ja sitten jonkun ihmelääkkeen kanssa onkin toivuttu niin hyvään kuntoon, että mökkeillään ja kirjoitellaan omaelämäkertaa.
Kumpi se nyt on? Onko hän kuolemansairas vai ei?
Oisko se hoito ottanut takapakkia?
Kuinka paljon verorahoja tuohonkin on mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Minua tässä ihmetyttää, että onko se Kasvi nyt oikeasti kuolemassa siihen syöpään vai onko tämä jotain epätoivoisesti julkisuudessa pysymistä ja vihreiden vaalikoneen tukemista vai mitä? Vai saako Kasvi näistä haastatteluista jotain rahaa.
Onhan se nyt aika raflaavaa, että ensin ollaan menossa saattohoitoon jonka kesto max pari kuukautta ja sitten jonkun ihmelääkkeen kanssa onkin toivuttu niin hyvään kuntoon, että mökkeillään ja kirjoitellaan omaelämäkertaa.
Kumpi se nyt on? Onko hän kuolemansairas vai ei?
Hanki apua, olet henkisesti sairas.
Kyllä se on kuolemassa
Mutta koska
Ei tietoa
Ei nämä nykynuoret osaa kirjoittaa. Jos saavatkin sanoja peräkkäin eivät ymmärrä kirjoittamaansa jolloin merkitys voi olla jopa päinvastainen kuin mitä toimittelija päässään ajatteli niin kuin tässäkin tapauksessa.
Helsingissä on joku klinikka jossa Junger kävi aikoinaan ja se toimi. Onko siellä enemmän asiantuntemusta saatavilla, vai kokeiltu jo. Vaikeita asioita.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7893c5b8-b55c-4045-90ca-3d2442dd9…
Samaan kiinnitin huomiota.