Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseään täynnä olevat ihmiset

Vierailija
05.09.2021 |

Mulla on yksi kaveri josta on tullut todella itsekeskeinen. Hän puhuu vain itsestään tai juoruaa muista. Ei ole kiinnostunut mun elämästä, ei juuri kysy kuulumisia. Tai jos kysyy, siirtää keskustelun nopeasti takaisin itseensä, ei kuuntele. Hän tuntuu toimivan sen mukaan mikä vain hänelle on hyödyllisintä. Ja jos muut toimii samoin, niin näkee niissä moittimista eikä näe itse toimineensa samoin. Hän kehuu omia asioita, suorastaan hehkuttaa
Myös somessa. Ja jos joku asia on hankala, tai ei niin mukava, niin älytön valitus ajatuksella miten hänelle voidaan tehdä niin ja kuinka vaikeaa hänellä on. Kaikkien pitäisi osata nähdä asiat hänen kannaltaan ja jos ei näe, ovat hänen mielestään itsekkäitä.
Mä en tiedä miten tämmöisen ihmisen kanssa voi edes toimia? Oon keinoton enkä jaksa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On heitä ihan johtajatasollakin. Alaiset vaihtuu tiheästi, koska johtajaan ei voi luottaa.

Ylimmälle tasolle näytellään, että vika on pelkästään itsestä riippumattomista tekijöistä. Puolet puheesta voi suodattaa heti pois, koska se on valetta. Tälläiset ihmiset on laiskoja ja epäkypsiä.

Vierailija
2/2 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä