Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista läheisyyttä ja koskettamista teidän parisuhteessa on?

Vierailija
05.09.2021 |

Pohdin parhaillaan omaa suhdettani (naimisissa pian 7v) ja miehenä minua kalvaa ettei vaimo edelleenkään koe oloaan hyväksi lähellä. Riippakivi en ole eikä koskettamiset johda suoraan seksiin mutta haluaisin pidellä toista lähellä sylissä ja käsivarsilla koska tämä on minulle tärkeää. Vaimo viihtyy halailussa vain vähän aikaa ja antaa nopean suukon poskelle ihan kuin välttäen rakkaudenosoituksiani ja tunnen oloni hyljätyksi. Epärehellisyyttä ja pettämistä ei ole. Onko teillä muilla tällaista? M34

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään läheisyyttä. Itsekin miehenä sitä kaipaisi, mutta muijaa ei kiinnosta.

Oletko yrittänyt puhua aiheesta? M34

Vierailija
22/29 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe. Nostetaan tulille siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää. Itse tarvitsen paljon hellyyttä. Silittelyjä, haleja, suukkoja. Se on suhteen elinehto minulle. Siitä läheisyydestä kasvaa sitten myös erotiikka, joka on sekin tärkeää. En kestäisi parisuhdetta, jossa ei ole näitä molempia mutta läheisyys ja hellyys on se kaikkein tärkein. Terv N45

Tarvitsen paljon hellyyttä ja toisinaan vaimon vetäytyminen tekee minut surulliseksi. M34

Vierailija
24/29 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hanki lasta tuon naisen kanssa..

25/29 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaillaan, pussaillaan, kosketellaan päivittäin. Ollaan usein aamuisin sängyssä lusikassa, vaikka nukkua ei pystytäkään niin. Sohvalla ollaan vierekkäin, esim. toisella pää toisen sylissä.

Sama täällä. Sohvalla aina sylikkäin, kainalossa tai pää toisen sylissä. Aina ohi kulkiessa hipellellään ja suukotellaan ja halaillaan.

Vierailija
26/29 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisin päin, tosin ei yhtä rajusti. Mies tykkää rajatussa määrissä koskettelusta, silloin kun kuu ja tähdet ovat oikeilla paikoillaan. Joka päivä kyllä kosketetaan, mutta yleensä se olen minä, joka silittää, halailee, suukottelee. Mies ei ole tottunut fyysisiin hellyyden osoituksiin.

Vierailija
27/29 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista halailusta piiskaamiseen. En muunlaista suhdetta kelpuuttaisikaan.

Vierailija
28/29 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40554 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halaillaan, pussaillaan, kosketellaan päivittäin. Ollaan usein aamuisin sängyssä lusikassa, vaikka nukkua ei pystytäkään niin. Sohvalla ollaan vierekkäin, esim. toisella pää toisen sylissä.

Sama täällä. Sohvalla aina sylikkäin, kainalossa tai pää toisen sylissä. Aina ohi kulkiessa hipellellään ja suukotellaan ja halaillaan.

Täällä kans samaa. aamukahvit aina vuoteessa.

Ei tosin asuta yhdessä, yhdessä ollaan noin 3-5 päivää viikosta(etäsuhde).

Vierailija
29/29 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri mitään. Yhdessä kohta 4 vuotta, itseäni vaan lakannut kiinnostamasta kokonaan, miehen läheisyys ja kosketus ei siis tunnu miltään tai tuntuu jopa vastenmieliseltä. Seksiä ehkä pari kertaa vuodessa koska en vaan pysty kun inhottaa koko asia

Mies on ymmärrettävästi pahoillaan. Itse olen ihmeissäni, koska ennen tykkäsin ja kaipasin tosi paljon juuri tämän miehen läheisyyttä, nykyään en halua sitä lainkaan. Siis lainkaan.

Meillä yksi syy voi olla erimielisyys lapsesta. Miehellä on kamala vauvakuume, itse en enää jaksa ajatellakaan lapsia (ollaan lähes 40v). Seksi on aina riski että niin voi käydä vaikka miten ehkäisisi. Sitten joutuisin taas kotiorjaksi vuosikausiksi kun juuri oon saanut vähän vapautta elämään ja pystyn jopa harrastamaan jotain joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme