Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää fitness-akat instagramissa

Vierailija
05.09.2021 |

Saisi loppua koko insta. Aina, kun sen avaa niin samat narsistit siellä päivästä toiseen pe*se ojossa itseään mainostaa.. hoh hoijaa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta niin suakin vois joku kattella

Vierailija
2/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä seuraat niitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: Instagram näyttää sulle sitä, mitä sieltä katsot. Siis jos selaat ja aina klikkaat niitä fitness-kuvia, niin kohta se ei muuta enää ehdotakaan. Mun Insta näyttää mulle jostain syystä nuoria komeita miehiä (ei fittness) ja söpöjä koiria : D :D

Vierailija
4/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja nehän ei oikeasti edes näytä hyvältä eikä ole edes terveitä. Kyllä normi-ihminen tarvii muutakin kuin ne pakarat ja etureidet.

Vierailija
5/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja nehän ei oikeasti edes näytä hyvältä eikä ole edes terveitä. Kyllä normi-ihminen tarvii muutakin kuin ne pakarat ja etureidet.

Seuraatko edes lajia? Tavoitteena ei ole epäsuhtainen vartalo vaan treenataan kokonaisvaltaisesti.

Vierailija
6/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa seuraamasta niitä joiden postaukset ei kiinnosta ja valjasta instagramisi täyteen vain juttuja jotka sinua kiinnostaa tai poista sovellus jos ei muu auta

Vierailija
7/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minuakin, mutta en katso niitä, niin ei ärsytäkkään 😃

Vierailija
8/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Instagramissa. Mua ei ärsytä ollenkaan :D

Ihan oma valinta mennä sinne ärsyyntymään.

Vierailija
9/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on instagram, mutta fitnessnaiset ovat oksettavan näköisiä.

Vierailija
10/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sais loppua koko insta" siksi että SINÄ olet katsellut sieltä juuri tuollaista sisältöä ja siksi sitä sinulle näytetään? :D Hyvä logiikka

Vierailija
11/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat treenanneet kovaa vartaloidensa eteen. Miski et ota inspiraatiota siitä? Ai niin.. koska olet laiska ja kateellinen

Vierailija
12/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: Instagram näyttää sulle sitä, mitä sieltä katsot. Siis jos selaat ja aina klikkaat niitä fitness-kuvia, niin kohta se ei muuta enää ehdotakaan. Mun Insta näyttää mulle jostain syystä nuoria komeita miehiä (ei fittness) ja söpöjä koiria : D :D

Meillä on samanlaiset feedit :D

Vierailija
13/21 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niille kannata olla kateellinen, pehmeempi nainen on aina paljon silmänmyötäisempi! mieti vaikka marilyniä, sillä oli pömppömaha ja muutenkin ihan normaali, hivenen pyöreä vartalo. eikä kukaan kyllä koskaan oo sanonu et marilyn ei ois ollu hottis! Noi fitness pimut menettää kuule sosiaalisen elämän ja kaikki ruokanautinnot kun vedetään vaan proteiinijauhetta, kanaa ja parsakaalia sit kaikki välit kiskotaan rautaa salilla. Toki kai sekin on parempi kun esim huumerippuvuus vaikka sekin yllättävän monelta bodaajalta löytyy. kun keho on töötätty loppuun liiaalla treenillä ni pristeet käyttöön ja taas jaksaa. ( ainaki siihen asti että on loppulisen kabut)

Vierailija
14/21 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraatko edes lajia? Tavoitteena ei ole epäsuhtainen vartalo vaan treenataan kokonaisvaltaisesti.

Ei tissit kasva treenaamalla.

Vierailija
15/21 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu. Mun instaan kun ei ole edes ehdotuksiin tullut yhtään fitness-juttua… Mut sitä saa, mitä seurailee 😏

Vierailija
16/21 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness naiset ovat ihanan kuumia ja seksikkäitä. Terveys ja hyvä lihaskunto tekee naisesta todella viehättävän. Se näkyy myös naisen arjessa ja kasvoilla.

Vierailija
17/21 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, mikään pakko ei ole seurata.

Minä seuraan, saa kivasti lisämotivaatiota omaan treenaamiseen.

Vierailija
18/21 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fitness naiset ovat ihanan kuumia ja seksikkäitä. Terveys ja hyvä lihaskunto tekee naisesta todella viehättävän. Se näkyy myös naisen arjessa ja kasvoilla.

Offi-kaudella oleva fitness pimu on ihan mielettömän hyvän näköinen ja hyvinvoiva. 

99% suomalaisista sohvaperunoista luulee että ne näyttää aina samalta kuin kisakunnossa :D

Vierailija
19/21 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaarallisia, annappa hyvää suuseksiä näille niin kliimaksin partaalla puristavat reisillään pääsi tohjoksi niinkö jokin Alien Queen. Huhhuh ... Nevö ögein. Koita siinä sitten jatkaa itse asiaan kun ei leukaluut liiku ja korvissa soi.

Vierailija
20/21 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu. Mun instaan kun ei ole edes ehdotuksiin tullut yhtään fitness-juttua… Mut sitä saa, mitä seurailee 😏

Sama täällä. Ei ole tosiaan edes ehdotuksiin tullut mitään tuon tyyppisiä tilejä, feedistä nyt puhumattakaan. Mä en toisaalta seuraa yhtään ainutta fitnesstyyppiä. Silloin tällöin, ehkä kerran kahdessa kuukaudessa saatan käydä stalkkaamassa jotain Blörffin tms tiliä, jos tällä palstalla hänestä jotain erityistä kohutaan, mutta nuokaan stalkkauskerrat eivät ole vielä johtaneet siihen, että Blörffiä tulisi vastaan edes ehdotuksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän