Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasin

Vierailija
13.10.2014 |

Tästä on jo jonkun verran aikaa. Olin käymässä baarissa eräänä iltana, illan kuluessa joku mies tuli juttelemaan minun kanssa ja siinä sitten juteltiin kunnes minun oli aika lähteä kotiin. Mies halusi että lähtisin hänen luokseen, mutta heti en suostunut. Kunnes tämä mies tarjosi minulle rahaa jos lähden. 

Taloudellinen tilanteeni on mikä on, joten lähdin miehen mukaan. Mies sanoi kotonaan "yksi suudelma, saat rahat ja voit mennä". Eipä se noin ihan mennyt vaan löysin itseni miehen kanssa sängystä. Kyseisen tapahtuman jälkeen lähdin heti pois enkä mitään rahoja miettinyt, tuskinpa olisin niitä näin jälkeenpäin ajateltuna edes saanut.

Haluaisin unohtaa koko asian, mutta kuukautiset on myöhässä. Ei vielä kauheasti, mutta kuitenkin.

kaduttaa ja hävettää tosi paljon :( Enää en ole miestä nähnyt sen illan jälkeen. 

Olen niiin tyhmä. En kaipaa tähän saarnaa siitä. Piti johonkin vaan purkautua!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
2/9 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilman kumia? Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin suoraan Harlekiinista tai Lääkärisarjoista.

Vierailija
4/9 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suudelman jälkeen äkkiä kaatoi minut sänkyyn, yritä siinä sitten vastustella kun se oli paljon vahvempi mitä itse olen. 

Vierailija
5/9 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 05:24"]

Mies suudelman jälkeen äkkiä kaatoi minut sänkyyn, yritä siinä sitten vastustella kun se oli paljon vahvempi mitä itse olen. 

[/quote]

Arvaas olet väärällä saitilla. Koetapa jatkaa tuota mielikuvituksen lentoa vaikka täällä:

http://www.quntele.fi/

Vierailija
6/9 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 05:24"]Mies suudelman jälkeen äkkiä kaatoi minut sänkyyn, yritä siinä sitten vastustella kun se oli paljon vahvempi mitä itse olen. 
[/quote] Tarkoitatko, että hän raiskasi sinut? Se on poliisiasia. Ei av-asia. Soita heti aamulla.

Vierailija
7/9 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että tuo parantaa minun oloa kun vittuilette? Minulle on aivan sama uskotteko, pääasia on että tiedän itse mitä on tapahtunut. Ei olisi pitänyt purkautua tänne.

En ollut itse hommassa täysillä mukana, mutta ajattelin että pääsen nopeammin pois jos en vastustele.

Vierailija
8/9 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nro 2 ja 7 ja olen aivan tosissani. Kirjoitat että mies pakotti sinut seksiin. Yritit estellä mutta "antauduit" päästäksesi pois tilanteesta. Oletko itse sitä mieltä että tilanne oli ihan terve? Kuulostaa todella todella ahdistavalta kokemukselta. Ja jos vielä olet raskaana.

Vierailija
9/9 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti ollut ihan terve tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi