Vierailija

Ja pidän siellä naamaria naamalla, roolia yllä joka en oikeasti ole enkä jaksaisi olla. Mutta jos hakeutuisin työterveyshuoltoon lääkärille niin prakaisin, en edes uskalla ajatella mitä siellä tapahtuisi ja mitä lääkärillekään purkaisin, itkusta ei silloin tulisi loppua. Ja sairauslomasta työnantajalla oikeus saada selvitys, siis syy miksi sillä ollaan ja myös todistus muutaman päivän jälkeen josta se näkyisi myös, meillä todistus toimitetaan ensin pomolle, sitten eteenpäin.
En halua, että hän saa tietää millainen loputtoman surullinen raunio olen, siksi pakotan itseni vain jatkamaan rooliani, ja jaksamaan, päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen (tosin voi jo sanoa että vuodestakin toiseen).
Väsyttää, vaikka nukkunut 9h+päiväunet. Kuten eilenkin.

• ylös 2
  • alas 1

Kommentit (6)

Vierailija

Aika paska työpaikka jos et uskalla sanoa olevasi raunioina. Tottakai sinun tulisi jäädä sairaslomalle selvittääksesi pääkoppasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miksi toimit noin, ja pidät maskia ja valehtelet itsellesikin olevasi hoidon tarpeessa?

Mene nyt vaan sinne lääkäriin, ja jää sairaslomalle, et ole kuitenkaan korvaamaton työpaikallasi, vaikka itse niin kuvittelet.

Toimeentulosi on taattu Suomessa sairaspäivärahalla sairastamisesi aikana. 

Vierailija

KORJAAN 3/3 viestiäni:

Vierailija kirjoitti:
Miksi toimit noin, ja pidät maskia ja valehtelet itsellesikin niin, että et ole olevasi hoidon tarpeessa vaikka oletkin sitä tarvitseva?

Mene nyt vaan sinne lääkäriin, ja jää sairaslomalle, et ole kuitenkaan korvaamaton työpaikallasi, vaikka itse niin kuvittelet.

Toimeentulosi on taattu Suomessa sairaspäivärahalla sairastamisesi aikana. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika paska työpaikka jos et uskalla sanoa olevasi raunioina. Tottakai sinun tulisi jäädä sairaslomalle selvittääksesi pääkoppasi.

Minulla on onni olla työpaikassa joka ei ole paska ja jonka pomo ei ole paska eli siitä ei ole kysymys.
Koen, että asiani niin henkilökohtaista aluetta, että en kykene enkä halua siitä avautua enempää pomolle, en halua että hän saa tietää asioiden todellisen laidan, en yksinkertaisesti pysty siihen, sattuu liikaa.

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.