Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entäs jos en enää rakasta miestäni

Vierailija
12.10.2014 |

Ollaan oltu naimisissa 12 vuotta ja viimeisen vuoden aikana musta jotenkin tuntuu että olen herännyt sellaiseen faktaan etten taida rakastaa miestäni. Viime vuosi on ollut kokonaisuudessaan raskas ja olen joutunut monella tavalla ns. itsenäistymään: työn vaihto, perheenjäsenen menetys, omien vanhempieni avuttomuus jne. Heräsin jotenkin siihen että mieheni on loppujen lopuksi todella saamaton ja nössö. Tylsä tyyppi. On freelancer luovalla alalla ja nyt kun ammatinkin hohdokkuus on kaikonnut kaiken realismin myötä (on epäsäännöllinen työ/tulot, alkoholin suht vähäinen mutta säännöllinen käyttö jne) ei miehessäni tunnu olevan mitään kiinnostavaa. Hän on kiltti, hyvä isä, avulias ja ystävällinen (aina), mutta mitään hohtoa ei ole. HIrvee ahdistus kun mietin että näinkö tämä nyt sitten on. Olen lopen kyllästynyt mieheeni ja avioliitto siinä viitekehyksessä on kuin ahdistava loukku.. Mielelläni kuulisin muiden kokemuksia aiheesta..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jännittävä ja rajuko sen tulisi olla?

Vierailija
2/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä saisi olla enemmän tunteita, elämänmakua, kokemuksia, hikeä ja kyyneleitä. Tää tasapaksu meininki on kamalaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli draamaa tarviis.

Vierailija
4/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan siinä monesti käy. Yritä korostaa mielessäsi noita miehesi positiivisia puolia, äläkä tee mitään hätiköityä. Loputtomasti onnettomassa suhteessa ei kuitenkaan kannata jatkaa. Elämä on lopulta lyhyt.

Vierailija
5/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä yksin juttelemassa jossain. Vika on tod näk ajatusmaailmassasi eikä miehessäsi.

Vierailija
6/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki pari tatskaa tai käy kampaajalla. Vaihda auto tai aloita harrastus. Älä turhaan heivaa miestä kenen kanssa on lapsia ja ei ole maailmaa kaatavia ongelmia!!

Vierailija
7/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu oli ihan samaa mieltä, vaihtoi nössön kiltin miehen bändissä soittavaan jännään kundiin. Tuli draamaa kerralla kun alkoi pettäminen ja hakkaaminen.

Vierailija
8/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:46"]

Hanki pari tatskaa tai käy kampaajalla. Vaihda auto tai aloita harrastus. Älä turhaan heivaa miestä kenen kanssa on lapsia ja ei ole maailmaa kaatavia ongelmia!!

[/quote]

Heh heh. Ei taida aloittajan tilannetta kampaamot, autot tai tatskat nyt auttaa. Eiköhän tuohon suhteeseen nyt tarvita draivia jollain muulla tavoin.

Vierailija
9/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:46"]

[/quote]

Heh heh. Ei taida aloittajan tilannetta kampaamot, autot tai tatskat nyt auttaa. Eiköhän tuohon suhteeseen nyt tarvita draivia jollain muulla tavoin.
[/quote]

Niin kun mies on niin huono. Rauhallinen, tylsä, nössö, töissä ja hyvä isäkin. Miten ap pärjääkään.

Vierailija
10/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo, tiedän että kuulostan varmaan ihan urpolta itse. Mutta jostain syystä avioliitto on alkanut alhdistamaan. Varmaankin mun ajatusmaailmassa on todella jotain parantamisen varaa.. Eikä uusi harrastus ole yhtään pöllömpi idea. Varmaankin pitäisi mennä jonnekin keskustelemaan myös. On aika paljon isoja asioita tapahtunut lyhyessä ajassa ja voihan olla että mieheni on mun pahan olon kohde kun kuolelle/sairaalle ihmiselle on vähän vaikea olla vihainen tms..

Vierailija
11/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Muiden miesten huomio houkuttaa paljon ja haluaisin taas tuntea fyysistä halua ja mitä hyvänsä tunteita. Oma mies ei kiinnosta millään tavalla. Tajuan tunteeni itsekkäisi, mutta minkäs teet? Ei ne tunteet syyllisyydentunteesta miksikään muutu.

Vierailija
12/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:54"]no joo, tiedän että kuulostan varmaan ihan urpolta itse. Mutta jostain syystä avioliitto on alkanut alhdistamaan. Varmaankin mun ajatusmaailmassa on todella jotain parantamisen varaa.. Eikä uusi harrastus ole yhtään pöllömpi idea. Varmaankin pitäisi mennä jonnekin keskustelemaan myös. On aika paljon isoja asioita tapahtunut lyhyessä ajassa ja voihan olla että mieheni on mun pahan olon kohde kun kuolelle/sairaalle ihmiselle on vähän vaikea olla vihainen tms..
[/quote]
Kuulostaa joo ihan hyvältä kaiken kokeman jölkeen käydä juttusilla. Ei siitä haittaa ole ja saat purkaa ammattilaiselle.

Vierailija
13/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:54"]Sama tilanne. Muiden miesten huomio houkuttaa paljon ja haluaisin taas tuntea fyysistä halua ja mitä hyvänsä tunteita. Oma mies ei kiinnosta millään tavalla. Tajuan tunteeni itsekkäisi, mutta minkäs teet? Ei ne tunteet syyllisyydentunteesta miksikään muutu.
[/quote]

Kai näitä kausia tulee vaan joskus useassa suhteessa, ei se vaihtamalla pidemmän päälle muutu.

Vierailija
14/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ero hyväksyttävä, jos avioliitossa menee vaikka vuosi ilman rakkauden tunteita?

Vierailija
15/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:06"]Onko ero hyväksyttävä, jos avioliitossa menee vaikka vuosi ilman rakkauden tunteita?
[/quote]

No lasten takia jo olisi suotavaa yrittää kaikkensa parantaa suhdetta eikä lähteä koska elämä on lyhyt.

Vierailija
16/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkensa liekin löytämiseen pitää yrittää. Ja sitten kun on yrittänyt, jos se vain itsepäisesti epäonnistuu, kannattaa erota. yksin eläminen ilman tylsää suhdetta on itse asiassa aika antoisaa. Ja siihen voi löytyä uusikin suhde.

Vierailija
17/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku joskus sanoi että kannattaa hahmottaa sellainen asia että pitkässä suhteessa voi olla pitkiä kausia erilaisia asioita. hyviä ja huonoja. Kysymys on loppujen lopuksi tahdosta. Se ongelma vaan taitaa usein olla ettei sitä tiedä mitä haluaa ennenkuin tietää mitä ei halua. Kokeilemisenhaluun voi sitten kompastua ja menettää aika paljon. Joskus järjen ääntä on hyvä kuunnella.