Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hammaslääkäriä tai hoitajaa paikalla?

?
05.09.2021 |

Mulla paikattiin keskiviikkona syvä reikä. Kuvattiin ensin.

Hammaslääkäri sanoi, että voi vihloa parikin viikkoa, kun oli niin syvä reikä. Hammas oli kipeä paikkauspäivän iltana, sen jälkeen ei ole tuntunut mitään. Kunnes tänä aamuna aamukahvia juodessa julmettu vihlominen- ihan samalla tapaa kun kerran aiemmin kun hampaan juuressa oli tulehdus.

Täytyykö mun nyt odotella se kaksi viikkoa vai hakeutua ennemmin hammaslääkäriin? Onko se kuitenkin voinut olla juuressa asti se tulehdus, vaikka lääkäri hyvin putsasi ja oli sitä mieltä että ei ollut. Sanoi kyllä, että vaara on että tulehdus etenee juureen... Mutta eteneekö se neljässä päivässä?

Help!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostelet nyt oireilua ja sitten herkästi lääkäriin jos yhtään tuosta pahenee.

Vierailija
2/8 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mennä jo, voi olla et reikä oli niin syvä että tulehdus on mennyt hampaan ytimeen, mutta voi myös olla että paikka on jäänyt liian korkeaksi ja vaatii hiomista. Jos hammas on menossa parempaan päin niin ei välttämättä tarvii mennä, mutta jos pahenee niin itse menisin tsekkauttamaan purennan uuden paikan osalta. Samoin jos alkaa särkeä niin hammaslääkäriin vaan. T:hampilääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten se hammaslääkäri ei huomannut sitä vain neljä päivää aiemmin?

Ap

Vierailija
4/8 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun oikean hammaslääkärin mielipiteen:)

Ap

Vierailija
5/8 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ammattilaisia linjoilla? :)

Vierailija
6/8 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/8 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään?

Vierailija
8/8 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ammattilainenhan se päivystää vapaa-ajallaan tällaisella palstalla ja antaa ohjeita ilmaiseksi. Ja näkemättä potilasta.🤦‍♀️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan