Uutta naisystävää ottaa kaaliin minun viestittely exäni kanssa: mistä moinen mustankipeys johtuu?
Kommentit (12)
Miksi avaudut hänelle viestittelystäsi?
Tottakai saat. Mäkin pidän yhteyttä exiini harva se päivä. Ihan luonnollista kun on ensin naitu kuin kanit ja oltu rakastuneita ja yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia ja sit on tullu ero niin ollaankin bestiksii.
Outoa.
Minä pitän yhteyttä kaikkiin eksiini ja puhun heidän loistavista seksityyleistään nykyisen mieheni kanssa.
En oikein hahmota, miksi mies ei arvosta tilannetta, koska olen vain ystävä lukemattomien eksieni kanssa.
N
Vierailija kirjoitti:
Outoa.
Minä pitän yhteyttä kaikkiin eksiini ja puhun heidän loistavista seksityyleistään nykyisen mieheni kanssa.
En oikein hahmota, miksi mies ei arvosta tilannetta, koska olen vain ystävä lukemattomien eksieni kanssa.
N
Omituista.
Uuden miehen kanttaisi ottaa opikseen heidän toiminnastaan.
Kannattaa vaihtaa naiseen, jolla on yhtä lämpimät välit exiinsä 🙂
Mua ei haittaisi, hyvä vaan jos on väleis eksän kans.
Luulen jos olisin tyypin kanssa joka ei tajua perusasioita, tuskin tajuaisi minun menneen omaan kotiini ja estäneen näin kehityshaasteellisen tapauksen.
Jos tulisi oven taakse vinkumaan, hihittelisin itsekseni ja tallentaisin otuksen tekoset.
Niille hihittelisin silloin tällöin jos muut vitsit menisivät vanhaksi.
Naiset kuvittelevat omistavansa miehet mustasukkaisuudessaan ja loukkaantuu verisesti jos mies puhuu toiselle naiselle
Kuinka kauan erosta on?
Onko yhteisiä lapsia?
Oliko ero siisti vai riitaisa?
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuvittelevat omistavansa miehet mustasukkaisuudessaan ja loukkaantuu verisesti jos mies puhuu toiselle naiselle
Niinpä niin.
Kerro minulle, minkä ihmeen takia mies viestittelee eksänsä kanssa silloin, kun viettää aikaa uuden naisystävänsä kanssa. Eikö se ole aika kummallista? Jopa niin kummallista että sitä tapahtuu yleensä vain Porvoossa.
Pidä vain yhteyttä exiin ja odota että saat rakastavan ja pitkän suhteen vaimoosi
Tuskin Kittyä haittaa.