Kaipaus aapelimaailmaan! Onko olemassa pelisivustoa suomalaisille, jossa voi samalla chattailla anonyymisti?
Kuka muistaa Aapelin?
Pelattiin biljardia, kuvan arvausta, laivan upotusta ja mitä kaikkea siellä ikinä olikaan. Itse otin viikonloppuisin kaljan, pari ja pelasin bilistä. Chattailtiin siellä pelatessa käyttäjän/käyttäjien kanssa ja joskus oli niin mukavaa pelailla saman tyypin kanssa, että vierähti useita tunteja.
Joskus jopa vaihdettiin mesetietoja ja jatkettiin yhteydenpitoa hyvällä fiiliksillä ja sovittiin peliaikoja.
En kaipaa lainkaan minkäänlaista älytöntä flirttimeininkiä ja seksinhakua. En vain jaksa kun sitä on tungettu lähes jokapaikkaan. Ihmisiin on hankala tutustua enää ilman, että pitää olla jotenkin tyrkyllä naamansa kanssa ja valmis tapaamiseen hetikohta.
Tuo olisi vain sopivaa ajanviettoa yksinäisiin iltoihin vailla taka-ajatuksia tai odotuksia.
Kommentit (15)
Aapeli oli mukava paikka tsillailla. Joko vain pelaili, tai sitten chättäili niitä näitä ja pelaili. Välillähän siellä oli häiriköitä ja seuranhakijoita, mutta yleensä pieni vähemmistö. Olispa samankaltainen paikka, samankaltaisilla peleillä. Useampikin peli siellä oli vallan mainio.
Ei noita ihan tuollaisia oikein taida olla, mutta monissa online-peleissä on ihan kivat pelaajayhteisöt. Jos sellaiset kiinnostaa, niin kokeile vaikka world of warcraftia.
Aapeli oli mukava paikka. Joskus taannoin tapasin sieltä jopa livenä yhden tyypin jonka kanssa pelailtiin Värivaltausta kun satuttiin asumaan samassa kaupungissa. Mukavia muistoja!
Tosiaan, ja oli myös erillisiä chatteja eri asioista kiinnostuneille/ eri ikäryhmille. Voi niitä aikoja <3
Joo, olen myös kaipaillut! Etenkin kuva-arvoitusta ja värinvaltausta.
Muistan edelleen nimimerkkinikin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen myös kaipaillut! Etenkin kuva-arvoitusta ja värinvaltausta.
Muistan edelleen nimimerkkinikin.
Muistan kanssa :D Olin aika nuori siellä ja nimimerkkini oli luokkaa tytzy <3
Haha, ai että, aapeli takaisin!
Joo harmittaa kyllä aika paljon, ettei enää ole mitään Aapelin kaltaisia selainpelejä missään, mitä pelata netissä viihdykkeeksi tai tylsyyden tappamiseksi. Tuli vietettyä monta vuotta pelaten ja hengaillen noillakin sivuilla, ja harmittaa kyllä ettei enää ole mitään sivustoa missä pelata yhtä hyviä pelejä niin yksin- kuin moninpelejä. Nykyään kaikki taitaa roikkua vain someissa ja mobiilipelien parissa, joissa itsellä taas ei kyllä tule vietettyä yhtään aikaa... :/
Olisi kyllä unelma jos Aapelin kaltainen sivu pistettäisiin joskus vielä pystyyn.
Eikös Miniclipissä ollut joskus samanlainen toiminto/osio, jossa pystyi chattailemaan toisen pelaajan kanssa? Pelaajia oli ympäri maailmaa, joten keskustelut käytiin englanniksi. Pelejä oli ainakin biljardi, korona (se on myös peli, kvg), korttipelejä, yms. Olihan sielläkin häiriköitä, mutta enimmäkseen ihan ok porukkaa. Joskus joku teinijonne alkoi utelemaan, että käytänkö stringejä ja minä vastasin sille jotain ihan pähkähullua. Tyyppi vastasi jotain yhtä hullua takaisin ja peli taisi päättyä siihen, kun molempia (no ainakin minua) nauratti niin, ettei itse pelaamisesta tullut mitään. Hommassa ei siis ollut kyse mistään ahdistelusta, vaan älyvapaan läpän heitosta ajankuluksi 😁
Voi aapeli.com tuli myös hurja ikävä. Onkohan mitään mahdollisuutta paluuta takaisin..
Kasipallo ja värivaltaus ja baggammon niitä tuli pelattua. Oli kivaa. Harmi, kun en huomannut silloin, että loppuu. Olis ollut kiva hyvästellä parhaat kamut.
Muistoja vain kirjoitti:
Tosiaan, ja oli myös erillisiä chatteja eri asioista kiinnostuneille/ eri ikäryhmille. Voi niitä aikoja <3
Pesee tämän päivän some- ja Tinder-aikakauden.
Biljardi ja ne bilismiehet ihan huippu kivoi tyyppei. Missäköhän pelaavat nykyään.
up