Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vanhempien kanssa 3kk 28 neliön yksikössä

Vierailija
12.10.2014 |

Kestäisitkö jos vanhemmat tulisi luokseksi asumaan 3 kuukaudeksi yksiöön? Minä en. En todellakaan suostuisi tuollaiseen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En ole toisen kanssa missään tekemisissä (ihan hänestä riippuvista syistä) ja toisenkin kanssa harvakseltaan. Kun vielä olin tuon toisen kanssa tekemisissä, 3 päivää 35 m2 asunnossa hänen kanssaan oli aivan liikaa.

Vierailija
2/15 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minne vanhempasi menisivät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vähän ettei pojalla ollut asiaan sananvaltaa... isä vaikuttaa "jämäkältä" tyypiltä. Jos siis tiedän mistä puhut ;)

Vierailija
4/15 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö paljonko putkiremontti maksaa? Kyllä senkin 3 tonnia minkä vuokrasta maksaisi laittaisi mieluusti siihen remontin maksamiseen.

Vierailija
5/15 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen hyvin toimeen vanhempieni kanssa, joten mikäs ei. Töiden jälkeen salille ja siitä nukkumaan. Kyllä se 3kk on lyhyt aika ihmisen elämässä. Ja kaikki se mitä vanhempani ovatkaan tehneet eteeni. Pieni korvaus.

Vierailija
6/15 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:35"]Tiedätkö paljonko putkiremontti maksaa? Kyllä senkin 3 tonnia minkä vuokrasta maksaisi laittaisi mieluusti siihen remontin maksamiseen.
[/quote]

Ei kuitenkaan varmaan ole pojan ongelma vanhempiensa putkiremontti.

Vierailija
7/15 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselit putkiremonttia?

Vierailija
8/15 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat tulla kumpikin omien puolisoidensa kanssa jos vaan tarvitsisivat minulla on mahtavat välit kummankin vanhempani ja heidän uusien puolisoidensa kanssa. Ja asun pienessä kaksiossa kahden lapseni kanssa.

Vierailija
9/15 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se outoa ja epämiellyttävää olisi kun ei olisi yksityisyyttä. Minä olen lähtenyt kotoa omilleni 15-vuotiaana, ja jos nyt nelikymppisenä joutuisi siihen tilanteeseen, niin kai sen jotenkin kestäisi. 

Vierailija
10/15 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:37"]

Ja kaikki se mitä vanhempani ovatkaan tehneet eteeni. Pieni korvaus.

[/quote]

Vanhemmat ovat itse päättäneet hankkia lapsen ja vanhempien velvollisuuksiin kuuluu huolehtia lapsesta ja tämän tarpeista. Lapsi taas ei ole missään kiitollisuudenvelassa vanhemmilleen koska ei ole päättänyt edes syntyä.

Vierailija
11/15 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:37"]

Ja kaikki se mitä vanhempani ovatkaan tehneet eteeni. Pieni korvaus.

[/quote]

Vanhemmat ovat itse päättäneet hankkia lapsen ja vanhempien velvollisuuksiin kuuluu huolehtia lapsesta ja tämän tarpeista. Lapsi taas ei ole missään kiitollisuudenvelassa vanhemmilleen koska ei ole päättänyt edes syntyä.
[/quote]

Juuri tätä olin tulossa vastaamaan :)
Ap

Vierailija
12/15 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:37"] Ja kaikki se mitä vanhempani ovatkaan tehneet eteeni. Pieni korvaus. [/quote] Vanhemmat ovat itse päättäneet hankkia lapsen ja vanhempien velvollisuuksiin kuuluu huolehtia lapsesta ja tämän tarpeista. Lapsi taas ei ole missään kiitollisuudenvelassa vanhemmilleen koska ei ole päättänyt edes syntyä. [/quote] Juuri tätä olin tulossa vastaamaan :) Ap

[/quote]Minusta on hyvän tavan mukaista auttaa vanhempiaan, kuten hekin auttaisivat minua jos apua tarvitsisin.

Vierailija
13/15 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:37"] Ja kaikki se mitä vanhempani ovatkaan tehneet eteeni. Pieni korvaus. [/quote] Vanhemmat ovat itse päättäneet hankkia lapsen ja vanhempien velvollisuuksiin kuuluu huolehtia lapsesta ja tämän tarpeista. Lapsi taas ei ole missään kiitollisuudenvelassa vanhemmilleen koska ei ole päättänyt edes syntyä. [/quote] Juuri tätä olin tulossa vastaamaan :) Ap

[/quote]Minusta on hyvän tavan mukaista auttaa vanhempiaan, kuten hekin auttaisivat minua jos apua tarvitsisin.

[/quote]

Niin, sinun mielestäsi. Se on hyvä, että sinulla on sellaiset vanhemmat jotka ovat sinua auttaneet ja joihin sinulla ilmiselvästi on hyvät välit. Kaikilla ei sellaisia vanhempia ole joten ei voi vaatia, että pitäisi auttaa vanhempiaan mihinkään "hyviin tapoihin" vedoten.

Vierailija
14/15 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa "kiltiltä" sinkkumieheltä ja vahemmatkin vaikuttaa olevan ihan OK, joten kai sen kolme kuuautta jotenkin kestäisi? Eri asia, jos siinä olisi lisäksi tyttöystävä?

Vierailija
15/15 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaikealta edes miettiä asiaa, koska se on jotenkni niin absurdi. Vanhempani asuvat kaukana joten käytännössä näin ei koskaan tapahtuisi, toisekseen ei heille koskaan tulisi tuollainen varmasti edes mieleen. En siis pystyisi, mutta tuskin hekään.