Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka eivät pese käsiään julkisessa WC:ssä? -

Vierailija
12.10.2014 |

Mitä ajattelet heistä?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei pese paitsi kun pyydän, todella häiritsevä piirre!

Vierailija
2/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:43"]Miehet pesevät käsiään aika harvoin, ainakaan baarissa. Sanoisin, että joka toinen.
[/quote]

Joka kuudes on ehkä oikeampi luku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri oli meillä kerran kaljoittelemassa, ravasi siis vessassa eikä kertaakaan pessyt käsiään. Mua oksetti, olin puunannut ja siivonnut edellisiltana kaikki paikat. Ja hän hipelöi mulkkuaan puolen tunnin välein, sen jälkeen meidän valokatkaisijaa, ovenkahvoja, astioita, kaukosäädintä, sohvaa jne. Hyi helvetti.

Vierailija
4/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on käsilaukutaan laittanut käsidesinfektiota käsiinsä?

Vierailija
5/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eivät pidä huolta hygieniastaan. Melkoisen ällöttävää mielestäni.

Vierailija
6/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää porukkaa.

Vierailija
7/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa naisten vessassa on käsienpesuallas jo siellä kopin puolella. Mulla on joku pakkomielle, että pitää silti pestä siinä ihmisten nähden toisella puolella, ettei kukaan ajattele, etten pese ollenkaan. 

Vierailija
8/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:34"]

Aika monessa naisten vessassa on käsienpesuallas jo siellä kopin puolella. Mulla on joku pakkomielle, että pitää silti pestä siinä ihmisten nähden toisella puolella, ettei kukaan ajattele, etten pese ollenkaan. 

[/quote] Niin ja jos pesee kädet siellä kopin puolella, tulee lähmittyä sitten poistuessa sitä kopin ovenkahvaa. Ja taas on kädet pöpöissä.

Vierailija
9/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo, itse käytän usein menkkojen aikaan näitä koppeja (kuukuppi). Silloin pesen myös kädet siellä, koska kupin tyhjääminen ei ole kovin siistiä puuhaa. Saatan pestä kyllä kädet uudestaan ulkopuolellakin, samasta pakkomielteestä :D

Vierailija
10/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa, ja näitähän riittää. Vielä ällömpiä on ihmiset jotka ei pese edes kylässä käsiään kusemisen jälkeen ja marssivat pissakäsineen suoraan kahvipöytään. YÖK!

Vierailija
11/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pese. Alapään tuoksu käsissä piristää päivää.

Vierailija
12/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tartteeko siellä vessassa kytätä, kuka pesee kädet ja kuka ei :D Ne jotka "ei pese" on luultavasti pessyt jo siellä kopissa.

Vierailija
13/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:46"]

[/quote] Niin ja jos pesee kädet siellä kopin puolella, tulee lähmittyä sitten poistuessa sitä kopin ovenkahvaa. Ja taas on kädet pöpöissä.

[/quote]

Itse pesen käteni jo kopissa. Kuivaan käteni paperiin ja avaan kopin oven sillä paperilla. Sitten heitän paperin vessan roskikseen. Ehkä joku luulee etten pese käsiä, mutta ei ole minun ongelmani. Suuri osa naisista varmaan pesee kätensä kopissa ja siitä tulee nämä suuret lukemat siitä, että naiset(kaan) eivät pesisi käsiään.

Vierailija
14/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:58"]

No tartteeko siellä vessassa kytätä, kuka pesee kädet ja kuka ei :D Ne jotka "ei pese" on luultavasti pessyt jo siellä kopissa.

[/quote]

No ei muuten tasan varmasti pese. Tämähän on ihan tutkittu juttu, että todella suuri osa ihmisistä EI pese käsiään vessakäynnin jälkeen. 

Vierailija
15/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun käsiin ainakaan tule pissaa vessassa. Miten tulisi? Uitetteko te käpälänne siinä virtsasuihkussa vai mitä? Minä olen vähän sitä mieltä, että liiasta hygieniasta on pidemmän päälle haittaa, eikä se nyt ole niin justiinsa, jos ei joka välissä hinkkaa käsiä saippualla. Pieni pöpöaltistus tekee ihan hyvää ja tarjoan sen teillekin kohdatessamme ilomielin. Olkaa hyvät!

Vierailija
16/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme että taudit lisääntyvät

Vierailija
17/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:00"]

[/quote]

No ei muuten tasan varmasti pese. Tämähän on ihan tutkittu juttu, että todella suuri osa ihmisistä EI pese käsiään vessakäynnin jälkeen. 

[/quote]

paskanmarjat, varmana pesee suurin osa kätensä ainakin länsimaissa, en usko tollasiin tutkimuksiin lainkaan.

Vierailija
18/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:00"]

[/quote]

[/quote]

Jotta voisi tietää, onko näihin tutkimuksiin luottamista, pitäisi tietää, miten tieto on kerätty. Muistaakseni ainakin jokin tutkimus oli tehty niin, että oli tarkkailtu vessassa pesevätkö naiset tai miehet kätensä. Tällainen tutkimus tuottaa väärää tietoa, koska siinä ei voida saada tietää kuinka moni pesee kätensä kopissa. Oma oletukseni on, että suuri osa pesee kätensä kopissa. 

Eli miten tuollaisesta tutkimuksesta voisi saada luotettavan? Ehdotus: Tutkimus pitäisi tehdä sellaisessa vessassa, jossa kopeissa ei ole erillisiä hanoja käsien pesua varten. Siten käsien pesun pitäisi tapahtua yleisessä vessatilassa. Näissäkin tapauksissa jää vielä tutkimatta se mahdollisuus, että jotkut saattavat käyttää omia kosteuspyyhkeitään käsien puhdistamiseen. 

Vierailija
19/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onnistuu ilman kyttäämistäkin, ainakin pienemmissä tiloissa.

Kyllä minä ainakin rekisteröin ääniä sen verran, että havaitsen kun ovi riuhtaistaan heti vetäisyn jälkeen auki, ja kummeksun jos tämä ihminen kävelee wc:stä ulos piipahtamatta altaalla.

Ja olen itsekin sellainen joka harrastaa julkista käsienpesua :)

Vierailija
20/45 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pese koskaan. Ei kiinnosta jonottaa pesemään käsiä ämmien keskellä ankä kuse tai pasko käsilleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä