Kuinka usein miehesi nukkuu sohvalla riidan jälkeen?
Kommentit (14)
Ei olla ikinä riidelty niin että kumpikaan joutuisi sohvalla nukkumaan. Yhteistä taivalta takana 11 vuotta.
Nykyään nukumme kokonaan eri huoneissa. Aiemmin riidan takia ehkä pari kertaa vuodessa menin vierashuoneeseen nukkumaan. Minusta oli kamalaa nukkua sellaisen ihmisen vieressä jolle olen todella vihainen, miestä se ei ilmeisesti olisi vaivannut.
Se on nukkunut sohvalla viimeiset kolme vuotta.
Riidat pitää aina sopia ennen nukkumaan menoa. Silloin en kukaan nuku sohvalla. Helppoa ja fiksua :)
Kuuden vuoden aikana olen itse nukkunut kerran sohvalla, olin tosi tosi tosi kiukkuinen. Muutaman kerran olen miehen ajanut sohvalle ja on se sinne sen pari kertaa siirtynytkin, mutta takaisin sänkyyn tullut ennen kuin kumpikaan on nukahtanut.
Meidän pakko sopia riidat ennen nukkumaanmenoa. Minä olen aamulla vielä kiukkuisempi, ja mies on leppynyt ja valmis unohtamaan koko riidan.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:55"]Riidat pitää aina sopia ennen nukkumaan menoa. Silloin en kukaan nuku sohvalla. Helppoa ja fiksua :)
[/quote]
paha sopia, jos mies ei suostu.
Ap
Toista ei ajeta yhteisestä sängystä, se on sairasta vallankäyttöä. Jos ei halua hänen kanssaan samassa sängyssä nukkua niin sopii itse lähteä.
Kaikki asiantuntijat sanovat että riidat pitää sopia tai ainakin tehdä välirauha ennen nukkumaan menemistä.
Ap:n mies uhoaa pienenkin erimielisyyden jälkeen, että nukkuu sitten sohvalla. Ja joskus sitten nukkuukin, vaikka pyytäisin tulemaan sänkyyn. Mitä siitä pitäisi ajatella?
Ei koskaan. Nukumme aina samassa sängyssä. Se on tarpeeksi leveä, ettei tarvi olla kosketuksissa jos suututtaa.
Ei koskaan. Minä olen joskus sairauden tai miehen kuorsaamisen vuoksi nukkunut sohvalla, mies ei ikinä. Suuttuneena ei ole kiva mennä nukkumaan, mutta jos joskus menen, osaan mököttää sängyn reunassakin, kun vaan varon putoamasta.
minä nukun sohvalla jos suututtaa, mies aina sängyssä
Ei koskaan ja en koskaan. Meillä selvitetään asiat heti.
Ei ikinä oo noin käynyt. Asuttu saman katon alla 23 vuotta. Muutamia öitä on mies nukkunut sohvalla, mutta tuolloin ollut kipeänä tai leikkauksesta toipumassa.
Minä nukun. En kestä katsoa tai olla miehen lähellä, jos takana on iso riita, miestä ei koskaan haittaa nukkua samassa sängyssä. Näin ei käy usein, mutta kun käy niin saatan nukkua pari-kolmekin yötä putkeen sohvalla.