Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Asumme pienessä taloyhtiössä omassa asunnossa, olemme suht uusia.

Meillä ei ole omaa autoa, mutta olemme varanneet oman autopaikan, vieraille varma paikka, vieraspaikoista kun ei tiedä.

Nyt oli naapuri varannut juuri meidän paikan omaan toimintaansa. En tiedä miksi tai miksi ei käyttänyt omaansa, tai tilavampaa vieraspaikkaa. Eikö tiennyt että se tosiaan on meidän, kun siinä harvoin on autoja.

Nyt oli kuitenkin tulossa vieraita joten kävin kohteliaasti huomauttamassa, hän sitten lupasi siirtyä, ei pahoitellut. Paikkoja on tosiaan vain se muutama.

Olinko töykeä? Kun minusta hän oli hieman töykeä.

• ylös 4
  • alas 4

Kommentit (6)

Vierailija

Et sä ala antaa muiden käyttää sun paikkaa ilman lupaa, isännöintiin vaan ilmoituksia jos siinä joku tuntematon auto on.

• ylös 18
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitä sä höpiset? Mulla oli vuosia autopaikka, vaikka mulla ei ollut autoa, pelkästään vieraita varten. Se on mun paikka, josta olen maksanut, vaikka pitäisin siinä kylpyankkaa.

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä sä höpiset? Mulla oli vuosia autopaikka, vaikka mulla ei ollut autoa, pelkästään vieraita varten. Se on mun paikka, josta olen maksanut, vaikka pitäisin siinä kylpyankkaa.

Tämä.

Maksaja päättää ja pulinat pois.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Maksaja päättää ja pulinat pois.

Kiitos, täytyy siis huomauttaa myös jatkossa jos vastaavaa tapahtuu.

Minustakin asia on näin.

Vierailija

Soita hinauspalvelu ensi kerralla ja lasku naapurille. Toisen paikalle ei jätetä!