Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolostuisitko jos laukustasi tipahtaisi side/tamponi tms lattialle

Vierailija
11.10.2014 |

Muiden nähden?
Mä varmasti nolostuisin. Olis naama varmaan aika tomaatinpunainen keräillessäni niitä tipahtaneita siteitä ja tamponeja toisten jaloista. 8-/ Kondomien kanssa olisi varmaan sama juttu, mutta niitä en yleensä kuljetakaan mukana. ;-)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:23"]No ei kait tässä kukaan ylläty siitä että naisilla on menkat :D kerran oli tamponipaketti mukana jonka onnistuin nakkaamaan lattialle jossain kahvilassa tjsp, sisältö levis siihen ja keräilin ihan muina miehinä, joku kaveri tais mainita jotain et haha, eikä, noloo, ja mä olin vaa et häh. En ymmärrä että miksi pitää nolostella jotain normaaleja asioita, pitäiskö tässä ostaa paskapaperiakin posket punoittaen?
[/quote]
No jotkut ostaa. Vastahan täällä oli se avaus, missä ap kertoi että häpeää ostaa vessapaperia. ;-) Eli kyllä sitä kaikenlaisista asioista nolostujia löytyy.

Vierailija
22/25 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nolostuisi. Kuppi ja kestot käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolostuisin. siksi laitankin ne laukussa erilliseen vetoketjulliseen taskuun, jossa en säilytä mitään muuta. ei tipahtele vahingossa :)

Vierailija
24/25 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:29"]Tuskinpa nolostuisin. Varmaan heittäisin tuossa tilanteessa jonkin vitsin.
[/quote]
Vitsin tyyliin " hehheh! Puolukkapäiviä odotellessa"?
[/quote]

Tai: "Mulla on ihan hirvee hiivatulehdus ja römpsykkä haisee niin helvetin pahalta, että tampoonitkin yrittää juosta karkuun. Mutta kiinni jäi!"