Otanko yhteyttä vai odotanko?
Tapasin kivan miehen työpaikallani, olen asiakaspalvelualalla. Hän on asiakas. Pitkin kesää silmäilimme ja kerran vapaa-ajalla näin hänet ja menin juttelemaan, onneksi tunnisti ja kyseli koska olen taas töissä. Siitä asti hän on käynyt työpaikallani asiakkaana ja olemme rupatelleet henkilökohtaisimmista jutuista.
hän antoi numeroidakin ja pyysi soittelemaan joskus..
laitoin viestiä, ja se ei oikein lähtenyt siitä, vaikutti innokkaalta muttei sovittu mitään.. odotan hänen tekevän seuraavan siirron mutta pitäisikö sittenkin vain rohkaistua?
Kommentit (7)
antoi numeroida : D uu
siis numeronsa
-ap
Ei löydy sellaista, tästä ei nyt kiitos vain ollut hyötyä :(
Mä odottaisin. Sä oot kerran jo tehnyt aloitteen. Miehen pitäis tästä ymmärtää, että oot kiinnostunut, ja pallo on hänellä.
Niiin, harmi vaan ettei nähdä kun olen jäämässä pois siitä työstä. Tosin niin hitaasti tämä juttu on edennyt, puoli vuotta ja olemme tässä vaiheessa : D
pitää katsoa kuuluuko herrasta mitään, jos ei niin eipä sitä sittenkään taida kiinnostaa. eipä siinäkää sitten mitään : D
itse asiassa ennen hän kävi usein yhden naisen kanssa. ennen kuin mitään oli. kesän jälkeen ei ole näkynyt naista ja hän on käynyt yksin.. voisiko olla sellainen renttu kyseessä.. pahus sentään. mitä ihmettä hän siinä tapauksessa oikein haluaa!
jos oikeasti kiinnostaa niin kai olisi jo ottanut yhteyttä, viikko kulunut kun viimeksi nähty,