Mistä tavaroista miehen asunnossa tietää, että tällä on tyttöystävä?
Eli mistä näkee pettääkö mies jotain naista kanssasi?
Kommentit (17)
Nuo hygieniatuotteet voi siivota pois mutta pitkien hiuksien siivoaminen onkin vähän hankalampaa.
Eli, katso löytyykö vessasta/suihkusta/sängystä pitkiä hiuksia.
Mies juo vain kahvia mutta kaapissa on teepusseja ja pöydällä vedenkeitin (voi olla toki äidin/veljen/tms. kyläilyn takia)
Mies juo vain kaljaa mutta laatikossa on viinipullonavaaja.
Pyykkikoneen vieressä on hajusteeton allergialiiton hyväksymä pesuaine ja Ariel/Omo/joku muu vastaava.
Suihkussa on Palmolive JA Axe.
Tallennuksissa (digiboxi, muu tallennuslaite) on ohjelmia /elokuvia, joita mies ei todellakaan katso.
Vierailija kirjoitti:
Naisten shampoosta ja hygieniatuotteista vessassa.
Yhdellä miespuolisella kaverilla oli exältä jääneet pesuaineet kylppärissä siihen saakka, kunnes löysi tyttöystävän jonka kanssa muutti yhteen. Ei viitsinyt heittää pois, mutta ei myöskään itse käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Käsivoiteesta kylppärissä.
Mun mies on metallityöntekijä. Sillä menee käsirasvaa enemmän kuin mulla. Saa sitä ihan reseptillä, kun kädet aina ihan hajalla.
Vierailija kirjoitti:
Nuo hygieniatuotteet voi siivota pois mutta pitkien hiuksien siivoaminen onkin vähän hankalampaa.
Eli, katso löytyykö vessasta/suihkusta/sängystä pitkiä hiuksia.
Meinaatko että satunnaisilta vierailta ei lähde hiuksia?
Toinen nainen vierailusi aikana kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuikkukipot ovar varma merkki.
Ja muumimukit.
Vierailija kirjoitti:
Tuikkukipot ovar varma merkki.
Miehen molemmilla sinkku veljillä on partyliten tuikkukippoja.
jos naisella on kotonaan ruuvimeisseli, onko se lesbo?
Ei mistään. Hygieniatarvikkeet, muumimukit sun muut voi selittää exältä jääneiksi. Pitkät hiukset ovat siskon tai serkun tai naispuolisen kaverin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Hygieniatarvikkeet, muumimukit sun muut voi selittää exältä jääneiksi. Pitkät hiukset ovat siskon tai serkun tai naispuolisen kaverin.
Exä on kyllä pahasti sekaisin jos muumimukit miehelle jättää.
Mun miesystävällä on kaapissa kuukautissuojia. Eksältä jääneitä - jo pari vuotta vanhoja, mutta eipä ne miksikään mee ja ihan kiva kun niitä oli varalla.
Naisten shampoosta ja hygieniatuotteista vessassa.