Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka yksikseen ja ajankulukseen palstailee?

Vierailija
04.09.2021 |

Tykkään kyllä olla itsekseni, mutta lueskelen täällä juttuja. On mukavaa istua sohvalla ja seurata muiden elämää.

Hauskaa iltaa kaikille.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisiko pikku panot?

Vierailija
2/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jokainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisiko pikku panot?

Jos sua kiinnostaa 65-vuotiaan kanssa niin olet melko ennakkoluuloton.

- ap -

Vierailija
4/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mutta ihan hölmöläisten hommaahan tämä on. Ihmisiä haukutaan ja nimitellään ja poljetaan. Huudetaan suureen ääneen jokainen omaa mielipidettä kunnioittamatta toisia ihmisiä, ollaan susia toisillemme. Ja sitten esim. minä tulen tänne lukemaan näitä vihanpurkauksia, just for fun. Ja päivän päätteeksi olo on aika shitti. En voi sanoa itseäni kovin fiksuksi ihmiseksi.

Vierailija
5/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me setämiehet teemme samaa kuin ap.

Vierailija
6/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinainen?

7/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ajankuluahan tämä on 🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
8/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Mutta ihan hölmöläisten hommaahan tämä on. Ihmisiä haukutaan ja nimitellään ja poljetaan. Huudetaan suureen ääneen jokainen omaa mielipidettä kunnioittamatta toisia ihmisiä, ollaan susia toisillemme. Ja sitten esim. minä tulen tänne lukemaan näitä vihanpurkauksia, just for fun. Ja päivän päätteeksi olo on aika shitti. En voi sanoa itseäni kovin fiksuksi ihmiseksi.

Suodatin näissäkin jutuissa pitää olla. Iso suodatin.

Ja huomaahan sen, jos joku kirjoittaa ihan vaan ärsyttääkseen. Sitten on olemassa tyyppejä, jotka on oikeasti pihalla ihan kaikesta. Ja sitten meitä tavallisia ihmisiä.

- ap -

Vierailija
9/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin.

Vierailija
10/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi elämä niin en mä täällä roikkuisi.

M.50

Vierailija
11/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M.50

Minulla on elämä ja tämä vain sivuseikka. 

Vierailija
12/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M.50

Sama. 

Nyt juuri ei huvita mitkään tinderit ja ihmisten tapaamiset. Haluan olla yksin ja toisaalta ottaa päähän kun tuhlaan elämääni. Tylsyyttäni luen palstaa ja haen mielenkiintoisia ketjuja. 

N26v. 

Vierailija
13/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi asiaa paremmin kuvailla. 

Tälläkin hetkellä vieressäni on kiinnostava ja kiehtova kirja mutta en vain saa pistettyä läppäriä pois ja aloittamaan lukemista. Tämän palstan seuraaminen on aika koukuttavaa. 

Vierailija
14/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Puoli päivää jumittanut sohvalla. Minulle on vast'ikään tehty kauneuskirurginen operaatio ja joudun istumaan kotona ja parantelemaan. Jotain pitäisi varmaan saada aikaiseksi, edes ruokaa laitetuksi.

Vierailija
15/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa tää vielä jotenkin vaikka yhdistettynä johonkin aikaa kuluttavaan peliin. Sais vaikka porukalla pelata nettibilistä ja keskustella samalla jos löytää samanhenkistä porukkaa. Tää vauvapalsta vois tehdä jonkin muodollisen aapelisivuston välimuodon niin olis jotain toiminnallista tekemistä ja tutustuis oikeasti porukkaan täällä edes hieman paremmin :D 

Olisko jollakin tietoa, että onko tuollaista vastaavaa sivustoa missään? Nimenomaan suomalaisille tarkoitettuja pääosin. Tekisi välillä mieli hengailla, pelata jotain ja heittää juttua chatissa anonyymisti jonkun kanssa. 

Tuo N26v. 

Vierailija
16/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit voi lukea välillä osa jumittaa menneissä. Osa uskonto hulluja . Eri maalaisia . Me seurataan eri maalaisten kommentteja .

Vierailija
17/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa tää vielä jotenkin vaikka yhdistettynä johonkin aikaa kuluttavaan peliin. Sais vaikka porukalla pelata nettibilistä ja keskustella samalla jos löytää samanhenkistä porukkaa. Tää vauvapalsta vois tehdä jonkin muodollisen aapelisivuston välimuodon niin olis jotain toiminnallista tekemistä ja tutustuis oikeasti porukkaan täällä edes hieman paremmin :D 

Olisko jollakin tietoa, että onko tuollaista vastaavaa sivustoa missään? Nimenomaan suomalaisille tarkoitettuja pääosin. Tekisi välillä mieli hengailla, pelata jotain ja heittää juttua chatissa anonyymisti jonkun kanssa. 

Tuo N26v. 

Tosi hyvä idea 👍

N35

Vierailija
18/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löhöillin hetken saunan jälkeen ja kurkkasin tänne. Varsinainen palstailu on jäänyt, se oli kivaa silloin kun täällä oli vielä samanikäisiä ja samassa elämäntilanteessa olevia. Harmi kun tämä on pilattu. Mukavaa iltaa kuitenkin kaikille mukaville ihmisille.

Vierailija
19/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo N26v. 

Tosi hyvä idea 👍

N35

Tällä pitää pommittaa kaikkia teekkarinaisia, että laittavat sanan kiertämään ja tekevät kaikkien naisten oman olohuoneen.

Vierailija
20/30 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Puoli päivää jumittanut sohvalla. Minulle on vast'ikään tehty kauneuskirurginen operaatio ja joudun istumaan kotona ja parantelemaan. Jotain pitäisi varmaan saada aikaiseksi, edes ruokaa laitetuksi.

Mulla on muodostunut sohvaan jo kuoppa, kun olen istunut tässä niin kauan.

Tsemppiä sulle siellä! Seuraan tamperelaista Umppua ja hänelle tehtiin joku vatsalihaksien korjaus.

Tää mummo toivottaa nyt sulle paranmisia!

https://m.media-amazon.com/images/I/818gOej0oiL._SL1500_.jpg