Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB:n nauruemojien laittajat

Vierailija
04.09.2021 |

Oletteko huomanneet, minkä tyylinen porukka pääsääntöisesti reagoi näihin huonoihin uutisiin nauramalla? Tällä hetkellä heitä naurattaa hirveästi, jos joku afgaanilapsi kuolee. Mutta noin yleisesti ottaen suurin naurunaihe on toisten hätä ja suru.

Kun katsoo näiden profiileja, niin lähes järjestään nämä ovat rumia miehiä (tai naisia), joilla ei näytä menevän hyvin. Vaikuttavat elävän sosiaalituilla tai sitten käyvät hyvin pienipalkkaisissa töissä. Lisäksi heitä ei ole siunattu kovin hääppöisillä älynlahjoilla. Osa varmaan on psykopaattejakin, joskaan ei kovin fiksuja sellaisia.

Ja jos joku ajattelee, että luulenko itse olevani jotenkin parempi ihminen, niin en luule vaan tiedän. Kyllä on tämänkin porukan aika ottaa hatut käteen ja myöntää olevansa pellejä. Ihan siis todella noloa porukkaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on. Ovat varmaan iloisia kun muilla menee myös huonosti.

Vierailija
2/5 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika sairaalta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin yksi päivä, että ennen somea elin aikamoisessa kuplassa ja ajattelin, että suurin osa ihmisistä on "ihan ok". Mulla oli mukava ja fiksu tuttavapiiri, muutama sukulainen oli vähän hankala, mutta eipä näitä tarvinnut missään nähdä jos niin halusi. Somessa kaikki häiriintyneisyys, junttimaisuus ja elämänkoululaisuus lävähtää taas suoraan silmille.

Vierailija
4/5 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika sairaalta??

Jep. Ja jos joku uskaltaa tämän toiminnan facessa kyseenalaistaa, niin hyökkäävät heti kimppuun ja syyttävät maalittamisesta. Miten joku ei voi tajuta itse omaa tyhmyyttään? Kehtaavat ihan omalla naamallaan näyttää oman idiotisminsa kaikelle kansalle. Ei voi kun ihmetellä...

Vierailija
5/5 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin yksi päivä, että ennen somea elin aikamoisessa kuplassa ja ajattelin, että suurin osa ihmisistä on "ihan ok". Mulla oli mukava ja fiksu tuttavapiiri, muutama sukulainen oli vähän hankala, mutta eipä näitä tarvinnut missään nähdä jos niin halusi. Somessa kaikki häiriintyneisyys, junttimaisuus ja elämänkoululaisuus lävähtää taas suoraan silmille.

Nimenomaan elämänkoululaisuus! Joillakin jopa profiilissa lukee "elämän kova korkeakoulu". Osalla myös persumaisuus, joskin on niissä persuissa porukkaa ihan laidasta laitaan ja osa varmaan ihan fiksujakin. Jostain syystä vain persut ja elämänkoululaiset tuntuvat kulkevan usein käsi kädessä (huom. eivät kaikki).

En itse ole vasemmalla enkä oikealla, vaan kannatan ihan vain järkilinjaa ja kultaista keskitietä kaikessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä