Käykö tie miehen sydämeen vatsan kautta?
Saako hyvällä ruualla ja leipomuksilla mieheltä positiivista huomiota ja rispektiä? Kuinka usein tulisi leipoa, jotta se vaikuttaisi jotain?!
Kommentit (15)
No kyllä mun mies jotenkin arvostaa ihan hirveästi sitä että mä osaan tehdä ruokaa. Äitinsä ei osaa, joten ei haikaile äitin lihapullia.
Leivot niin paljon, että miehesi lihoo niin isoksi ettei mahdu ovesta ulos. Sitten hän on ikuisesti sinun. Tämä on hyvä elämänohje. Toimii myös naisiin.
Mä saan kyllä ruuanlaitollani positiivista huomiota omalta mieheltäni, mutta se ei ole sellainen taito jolla tekisi helposti suotuisaa ensivaikutelmaa uusille ihmisille.
Kyllä mun mies arvostaa kun teen jotain hyvää. Mutta niin arvostan minäkin jos hän tekee. On hän joskus sanonut että ei ole parempia ruokia tai leipomuksia saanut, eikä siksikään haluaisi minua vaihtaa. Sanoo tuon siis pilke silmäkulmassa, osaa itsekin kokata ja leipoa.
Meillä tilanne on se, että mies ei arvosta yhtään keittiötaitojani, enkä juuri ole niitä harjoittanutkaan. Haluaisin miehen arvostavan minua edes jossain, niin ajattelin opetella kokkaamaan ja leipomaan. Mutta miehen pitäisi laihtua 10kg, niin onko tässä joku ristiriita? Ap
Kyllä se ainakin mulla on toiminut ja yksi mies on käyttänyt mun reseptejäni saadakseen itselleen vaimon. Eli ainakin mun keitokseni toimivat.
Riippuu miehestä, otaksun. Joillekin "meidän mamma", hyvä ruoka ja kotoisuus on ykkösasia, toisille merkkaa eniten fitnesskroppa, korkkarit ja jalkoväli. Kolmas on ehdoton akateemisuuden suhteen, eikä tarvitse mitään herttaista leipuria, jne.
Tavoittelen myös fitnesskroppaa, olen akateeminen ja jalkovälikin löytyy. Korkkareita en yleensä käytä, tulee jalat kipeäksi.
Ehkä mies löytää aina kritiikin ja irvailun aihetta, vaikka tekisin mitä.
Tajusin myös juuri sen, että mies yrittää muokata minusta mieleistään, eikä omalla tahdollani ole siinä roolia!
Ap
Ei. Reitti on vielä vähän alenpana.
T. Mies
^Eipä sellaiset reitit auttaneet tässä huushollissa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 22:25"]Meillä tilanne on se, että mies ei arvosta yhtään keittiötaitojani, enkä juuri ole niitä harjoittanutkaan. Haluaisin miehen arvostavan minua edes jossain, niin ajattelin opetella kokkaamaan ja leipomaan. Mutta miehen pitäisi laihtua 10kg, niin onko tässä joku ristiriita? Ap
[/quote]
Ei todellakaan ole mitään ristiriitaa. Lihominen johtuu huonodta ruuasta.
Kyllä näin voi sanoa. Dumppasin kerran yhden aika hyvänkin naisen, koska ei tarjonnut edes aamukahvia ensimmäisen yön jälkeen. Puhumattakaan aamupalasta. Seksi oli kyllä hyvää. Mutta se yksin ei elämässä riitä!! M33
?????????