Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväkroppainen, millaista kohtelua/katseita saat uimahallin

Vierailija
04.09.2021 |

pukuhuoneessa/suihkussa/saunassa.

Onko ihmiset kateellisen tylyjä, hirveän kohteliaita, välttävät katsomasta, tuijottavat ihastellen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse arvostan joten arvostavaa kohtelua saisi

Vierailija
2/25 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan kieli pitkällä himokkaana kuola suupielestä valuen.

Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% miehistä kääntyy katsomaan, käytän aina persebikineitä.

Vierailija
4/25 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100% miehistä kääntyy katsomaan, käytän aina persebikineitä.

Pukuhuoneessa tai suihkussa???

Vierailija
5/25 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä käsi menee aina housuihin... ;)

M69

Vierailija
6/25 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin käydä uimahallissa testaamassa. En ole käynyt aikoihin.

Vierailija
7/25 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä saa paljon huomiota 😊. Ihan kivalta tuntuu.

Vierailija
8/25 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut naiset katsoo kateellisena kun olen sporttisen timmi ja silikonit.

N28

Vierailija
9/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun varustusta vilkuillaan aika usein, muutamia kertoja jopa sanallisesti joku kommentoinut, että onpa komee. 😄

M36

Vierailija
10/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Altaalla tulee katseita, jopa miehensä kanssa liikkeellä olevilta naisilta. Rohkeimmat tulee myös jutulle.

M

Vierailija
11/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna tyhjenee kun astun sisään. Pelkäävät varmaan että lauteet ei kestä.

N53

Vierailija
12/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut naiset katsoo kateellisena kun olen sporttisen timmi ja silikonit.

N28

Mä en ainakaan kestä katsoa hyväkroppaisia naisia vaikka usein pyörivät tarpeettoman pitkään pukuhuoneessa alasti. En siis katso vaikka toivoisit.

Vierailija
13/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiedän, keskityn omiin treeneihin valmisteluineen enkä toisten katselemisiin. En itsekään katsele ja arvioi muiden kroppia hallissa.

Vierailija
14/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvalla on todella hyvä kroppa yli 25-vuotiaana. Käyn monta kertaa viikossa uimahallissa ja voi mennä monia viikkoja, etten näe yhtään hyväkroppaiseksi mieltämääni naista. Ihan ok:ita on paljon, mutta hyviä todella vähän.

Vierailija
15/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ulkonäkö on kaikki kaikessa sukupuoleen katsomatta - se on ihmisarvon mitta. Palvon täydellisiä kehoja, ja jos sellaisen uimahallissa näen, niin teen kyllä itseni tiettäväksi ja pyrin jutulle 😍

Vierailija
16/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kiinnittäisin muihin ihmisiin yhtään mitään huomiota uimahallissa?

Riisun vaatteet, peseydyn, käyn uimassa, peseydyn, puen ja poistun.

Kyylääjät ovat ällöttäviä.

Vierailija
17/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi harvalla on todella hyvä kroppa yli 25-vuotiaana. Käyn monta kertaa viikossa uimahallissa ja voi mennä monia viikkoja, etten näe yhtään hyväkroppaiseksi mieltämääni naista. Ihan ok:ita on paljon, mutta hyviä todella vähän.

Jännä juttu, kun miesten puolella hyvää kroppaa näkee joka kerta useampiakin. Toki löysää vartaloa isompi osa.

Vierailija
18/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kiinnittäisin muihin ihmisiin yhtään mitään huomiota uimahallissa?

En kyylää, mutta kyllähän kaunis ihminen vetää visuaalisesti puoleensa. Sitä on taviksen vaikea myöntää. Defenssinä tulee sitten nuo ”miksi kiinnittäisin huomiota”. Ollaan eri tasoilla ihmisinä.

Vierailija
19/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyylää, mutta kyllähän kaunis ihminen vetää visuaalisesti puoleensa. Sitä on taviksen vaikea myöntää. Defenssinä tulee sitten nuo ”miksi kiinnittäisin huomiota”. Ollaan eri tasoilla ihmisinä.

Täysin samaa mieltä. Osa miehistäkin väittää, ettei katsele muitten varustuksia, mutta totuuden huomaa katsomalla ihmisiä silmiä. Totuus on, että jokainen rekisteröi komeat vartalot ja varustukset.

Vierailija
20/25 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika neutraalia kohtelua, jotkut miehet saattavat muutaman ylimääräisen kerran pölyille suuntaani. Tämän huomaaminen Tottakai edellyttää, että itsekin tarkkailen muiden ihmisten katseita jonkin verran, mutta en voi sille mitään että vähäpukeisena hieman tavallista enemmän jännittää ja tarkkailee muiden reaktioita. Pukukopissa teinitytöt saattavat tuijottaa ihan kunnolla. Käyn uimassa lasten kanssa ja mulla on aikalailla täydellinen vartalo, ehkä se ihmetyttää. Vaatteet päällä koen saavani aina ystävällistä kohtelua minne menenkin. Poikkeuksena kun hyvin nuorena tein keikkahommia palvelualalla. Joissain paikoissa vastaanotto oli keikkalaiselle tyly, useimmissa asiallinen/positiivinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän