Millaista vapaaehtoistyötä teet?
Tällä hetkellä mulla ei ole sellaiseen aikaa, mutta kaikenlainen kyllä kiinnostaisi. Erityisesti mua kiinnostaa nuoret, mutta myös vanhukset (sen verran ajattelin tällä hetkellä voivani tehdä, että tarjoaisin kyytiä kauppaan autottomille vanhuksille). Maahanmuuttajan tukihenkilöksi voisin myös ruveta (vanhempani tekevät tuota hommaa).
Niin, ei sitten tarvitse vastata "en mitään", tämä kysely on tarkoitettu niille, jotka tekevät vapaaehtoistyötä! Voi kertoa myös sen verran, miten on kys. hommaan lähtenyt, mitä kautta tekee vai onko itse järjestettyä ja kokemuksia työstä. KIITOS!
Kommentit (23)
Tosi hyvä aihe! Muakin kiinnostaisi ainakin jossain vaiheessa (kun pikkulapsivaihe on ohi) alkaa tehdä jotain vapaaehtoistyötä.
Olen mukana hyvantekevaisyys jarjestossa joka tarjoaa terapeuttista leikkia lapsille ja nuorille jotka kaipaavat henkista tukea. Todella antoisaa itselle ja olen oppinut valtavasti, ja mika parasta voi edes hieman auttaa muita.
Vedän alta teini-ikäisten lasten partioryhmää tunnin verran viikossa. Välillä rankkaakin, kun joutuu huomaamaan, että oma ja kieltämättä varsin eläväisten lapsukaisten käsitys siitä, mikä voisi olla mielenkiinnon vangitsevaa toimintaa eivät kohtaa, mutta sitten kun saa tyypit täysillä mukaan, tulee tosi hyvä fiilis.