Löytäisitkö elämääsi iloa jos seksiviettisi sammuisi?
Pystyisitkö elämään ilman seksiviettiä hyvää elämää?
Kommentit (26)
Mulla sitä ei ole koskaan ollutkaan, ja ilonaiheita kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei jotain tunne niin eihän siinä mitään menetä
Parisuhteen.
No aika huono elämä on jos seksi on ainoa ilon lähde.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei koskaan ole tuntrnut, mutta nyt jos menettäisit.
Helposti, minulle on koko ikä tehty selväksi että ulkonäköni ei ole niin hyvä että pärjäisin parisuhde markkinoilla niin yksin on totuttu olemaan
Kyllä voi ilmankin olla,jo v.2008.alkoi kaikki hiipua.Ällöttää pelkkä sanakin..
Seksivietti on turha. Joo saan kaikesta muusta enemmän iloa kuin tapin tunkemisesta reikään ja jonkun karvaisen hikikasan sietämisestä sen vuoksi.
Menettäisinkin. Olisi paljon helpompaa. Mieheltäni se nimittäin meni jo, ja yksin tämän kanssa on ankeaa elää. Ja joo, tiedän. Jätä se sika tai lähde vieraisiin.
Minulla tuo vietti herää kerran kahdessa viikossa. On paljon tärkeämpiäkin asioita, joista saan iloa.
Sitten jäisi enää päihteet ja pelit. Tuo voi olla tulevaisuus että pitäisi alkaa hommata paljon molempia.
Elämässä on paljon muutakin että ensin ehkä huomaisi jotain puuttuvan mutta kokonaisuus olisi edelleen plussalla
Kovaa vauhtia hiipumassa eikä haittaa yhtään. Parempi vaan niin ei tarvitse näytellä rumaa kehoa kellekään.
Seksiviettini on hiipunut jo, olen nelikymppinen ja se on ok. Jos ihmisen elämän tärkein asia ja ainoa ilonlähde on seksi, niin asiat ovat hemmetin kurjasti.
Se poistui kokonaan jo 10 vuotta sitten eikä ole ollut ikävä. Elämä on ihanaa kaikin tavoin, en tarvitse seksiä mihinkään.
Aika harvalla taitaa olla seksiä edes tunti vuorokaudessa. Hrveä ajatuskin, että muu aika vuorokaudesta olsi ilotonta.
Uskoisin saavani enemmän ja syvemmän sekä pidempiaikaisen ilon parisuhteestani, jos puolisollani ei ole seksi viettiä. Meillä on kaikkea muuta kyllä runsaasti, kuten läheisyyttä, kiintymystä, iloa, huumoria, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja ne jaetut kotityötkin. Multa puuttuu vain intohimoinen seksi toisen ihmisen kanssa, jota kaipaan. Jos ei olisi seksi viettiä, en kaipaisi seksiäkään tai pitäisi sitä puolisoni tavoin tärkeänä.