Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadun, etten varoittanut mieheni rakastajatarta

Vierailija
04.09.2021 |

Olimme ehtineet olla naimisissa vasta puoli vuotta, helmikuusta kesäkuuhun, kun mies ihastui opiskelutoveriinsa kesäseminaarimatkalla. Suhde syveni nopeasti ja Kainuusta Helsinkiin opiskelemaan muuttanut nuori nainen rakastui naimisissa olevaan mieheen.

Mies vaati naiselta seksiä, koska oletti että saisi pika-avioeron aviorikoksen perusteella. Tuohon aikaan uskottomuus oli vielä avioeroperuste. Nainen suostui seksiin avioliiton toivossa - uskonnollisen perheensä järkytykseksi.

Minä en kuitenkaan hakenut eroa, koska peruste oli naurettava. Uskoton mies oli minun silmissäni kuin kylmä puoliksi syöty porsaankyljys. En halunnut olla enää missään tekemisissä miehen kanssa enkä tehdä hänelle mieliksi enää missään. Mieheltä kesti saada avioeromme voimaan peräti 4 vuotta ja nainen kärsi koko tuon ajan

Pääsivät lopulta naimisiin, jamies teki naiselle nopealla aikataululla kaksi lasta. Sitten hän ihastui 17-vuotiaaseen lukiolaistyttöön ja jätti vaimon selviämään yksin kahden pienen lapsen kanssa.
Olen katunut, kun en varoittanut nuorta ja herkkää pohjoisen tyttöä. Vaikka pahoin pelkään, että varoitukset eivät olisi auttaneet.

Niinpä tässä myöhäinen varoitus kaikille parisuhteessa olevia vokotteleville: pettäjä pettää aina. Jos hän on valmis hylkäämään puolisonsa sinun takiasi, hän on valmis hylkäämään sinut seuraavan kumppanin takia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kaikista ei ole yksiavioisuuteen ja kyllä se valitettavasti noin on että jos kerran pettää, niin lähes 100% varmasti tulee pettämään uudestaankin. Kenenkään ei kannata kuvitella olevansa niin erityinen ja itse se ainut syy, että toinen pettänyt entistä kumppania. Kyllä kyseessä on ennemminkin pinttynyt ajatustapa ja omien tarpeiden laitto kaiken muun (moraali, muiden ihmisten tarpeet) edelle. Ei kannata alkaa suhteeseen pettäjän kanssa, koska varmasti tulee sitten vuorostaan pettämään sinua, kun alkuhuuma loppuu ja houkuttelevampi tyyppi astuu kuvioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän