Laiska ja saamaton työläinen, miksi olet saanut pitää työpaikkasi?
Näitä on tullut vastaan paljon. Myös huolimattomuutta ja osaamisen puutetta, mutta silti ei ole olleet työttömänä. Jos unohdetaan sukulaissuhteilla saadut suojatyöt, niin mikä on syynä, että näitä jaksetaan katsella?
Nimimerkillä kyllästynyt korjaamaan ja paikkaamaan yhteistyökumppaneiden tekemisiä.
Kommentit (6)
En kai ole sitten riittävän laiska ja saamaton. Koskaan en ole ollut työttömänä, vaikka ikää jo yli 40.
Aika paljon säkästä kiinni. Mulla on kohtuuhyvät tulot (n. 3500 e/kk bruttona) vaikka pidän itseäni melko tyhmänä ja laiskana. Ajattelin jo amk:ssa opiskellessani, mahdanko edes työllistyä ikinä. On itsellenikin yllätys, että näin hyvin elämässä mennyt. Monet itseäni paljon korkeammalle kouluttautuneet saattavat saada pienempää palkkaa, on pätkätöitä ym.
Työläiset ja herraskaiset, kaikki tarvitsevat toisiansa. Ei tämä yhteiskunta muuten toimi. Valitettava totuus.
Kyllä meille parempikin työntekijä kelpaisi, mutta tarjokkaita on niukasti. Pitää sitten vain yrittää kohdistaa työtehtävät niin, että työntekijä saa työskennellä vahvuusalueillaan.
Ne savustavat ahkerat ulos, jotta laiskuus ei niin pistäisi silmään.
Olen luottamusmies. Minä sammutan valot viimeisenä.