Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ihastun, käyttäydyn miehen seurassa jopa töykeästi ja menen lukkoon, muilla samaa?

Vierailija
04.09.2021 |

Ja miten tästä pääsee eroon? Kyse siis tapauksesta jossa mies ei tiedä minun olevan kiinnostunut, ja tällaista saattaa tapahtua esim. työpaikalla. En osaa olla ollenkaan oma itseni vaikka juuri silloin pitäisi!

Jään sinkuksi ikuisiksi ajoiksi tai sitten joudun tyytymään johonkuhun mieheen, jota kohtaan en tunne intohimoa :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanteellisinta olisi tietysti molemminpuolinen ihastuminen/kiinnostus, jolloin mies voisi tulla puolitiehen vastaan. Miehen "iskeminen" voi olla vaikeaa jos menee lukkoon. 

Vierailija
2/21 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Menen aivan lukkoon. Ja se on aivan kauheaa ja tapahtuu vain sellaisten kanssa joista oikeasti viehätyn. Ja tästä syystä en ole koskaan saanut sellaista, vaikka toinen olisi myös osoittanut kiinnostuksen merkkejä. En vain pysty olemaan rennosti ja mikään ei onnistu.

Vierailija
4/21 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/21 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa iän kanssa

Vierailija
6/21 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen lukkoon mutta en ole töykeä. No yksi vinkki on. Jos et keksi kivaa sanottavaa niin hymyile ja katso silmiin. Miehet tykkää iloisista naisista!

Vierailija
7/21 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. KUNNES tapasin miehen jonka kanssa ei jännittänytkään yhtään, vaan yhdessäolo oli luontevaa ja rentoa heti ensimetreillä. Nämä aiemmat ihastukset taisi olla vaan vääriä ihmisiä mulle.

Vierailija
8/21 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just! Tämä oli mulle todella iso ongelma nuorempana. Vasta keski-iässä olen päässyt siitä.

Olen yrittänyt ja pakottanutkin itseni olemaan niiden miesten kanssa, jotka ihastuvat minuun, koska olen niin kipsissä ja outo, hiljainen, en oma itseni niiden kanssa, joihin olen ihastunut.

On tunteita tullut minullekin ajan myötä kun ovat olleet hyviä miehiä mutta en ole rakastunut kunnolla. Nämä suhteet eivät tietenkään kestä loputtomasti vaikka pitkiä ovatkin olleet.

Sitten kertakaikkiaan päätin, että ei enää tätä. Olen mieluummin yksin jos en kerta opi hillitsemään ihastuksesta johtuvaa jäätymistä ja ujouttani. Välttelyä ja muuta, mikä on täysin vastakkaista kuin mitä haluaisin.

Tajuaahan sen että normaalitilassa iloiseen ja suulaaseen hauskaan tyyppiin on helppo ihastua. Tämä ei ole miesten syytä vaan olen todella herkkä, voimakkaasti tunteva ja minulla on lapsuuteni peruna huono itsetunto.

En osaa neuvoa, vaikka olenkin nykyään myös minulle itselleni hyvässä parisuhteessa. Tämän miehen kanssa taidettiin kummatkin ihastua alussa yhtä voimalla. Jotenkin me vain tutustuttiin ja päädyttiin yhteen, ei se ihan helppoa ollut.

Kai ongelmani tiedostaminen auttoi. Tajusin että mun on kerrottava avoimesti tunnoistani hänelle. Ja se auttoi varmaan, että miehestä näki ja näkee yhä, miten paljon hän minusta tykkää.

Olen varma että moni vähemmän ujo tai herkkä ei tajua mistä tässä ketjussa puhutaan.

Vierailija
9/21 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ennen välttelin ihastuksiani, koska pelkäsin niin paljon yhteyttä toiseen ihmiseen. Itsetunnon kehittäminen auttoi. Nyt voin olla oma itseni toisten seurassa, koska ei ole maailmanloppu, jos toinen ei pidäkään musta. Pidän itsestäni ja haluan löytää kumppanin, jolle ei tarvitse esittää muuta kuin olen.

Vierailija
10/21 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tekee elämästä varmasti vaikeaa.

Mistä jos opettelet etukäteen mitä sanot ihastuksellesi? Voit jopa sanoa että jännittää ja siksi töksäyttelet...

Vierailija
11/21 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin menee kaikki aivan päin peetä, jos ihastun naiseen. Siksi olenkin ikisinkku. 

Vierailija
12/21 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Take it easy

Vierailija
13/21 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen lukkoon mutta en ole töykeä. No yksi vinkki on. Jos et keksi kivaa sanottavaa niin hymyile ja katso silmiin. Miehet tykkää iloisista naisista!

En ole ap, mutta samanlainen jäätyjä ja välttelijä minäkin. En minä ainakaan pysty luontevasti hymyilemään ja katsomaan silmiin. Siitä tulee maksimissaan joku jähmeä irvistys tai tekohymy, hymyn irvikuva suorastaan. Kas kun jäätyy ja jännittää niin tällaiset sinänsä simppeliltä kuulostavat hymyilyohjeet on melko lailla mahdottomia toteuttaa. Pystyn juttelemaan miesten kanssa suht rennosti, jos en ole yhtään, millään tasolla seksuaalisesti kiinnostunut. Heti jos on pientäkin jännitettä, se on siinä. Ei mitään saumoja pariutumiselle. 🤷🤦

Vierailija
14/21 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen kommentti, nro 8!

Vierailija
15/21 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on sitteb vaikea olla mieliksi ja ymmärtää, että mitä he oikeasti haluaisivat. - Kun nainen on -silloin harvoin kun on ollut töykeä tai mennyt jotenkin ihan lukkoon, tyyliin huomaat kysyväsi mutta hän ei kysy vastaavasti mitään tai muutoinkaan osoita halua ylläpitää keskustelua / tutustumista, niin ei mielessäni ole käynyt, että hän saattaisi mahd. millään tavoin pitää minusta.

Kun taas nainen on ollut huomaavainen kysellyt ja halunnut ylläpitää keskustelua, niin sitä on saanut huomata, että se, mitä ennätin luulla kiinnsotukseksi, ehkä jo vähän vastavuorosieksi ihastumiseksikin, niin onkin ollut vain omaa haavettani ja unelmaani.

Ei lienekään yllätys, että olen ikisinkku kun en oikein itse tiedä miten edetä ja toimia, jotta oikeasti vielä voisin joskus edetä parisuhteesenkin jonkun kanssa, jonkun jonka itse koen ja tunne puoleena vetäväksi ja jolla on samoja tai aiankin hyvin samantapaisia tunteita minua kohtaan.

Vierailija
16/21 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on sitteb vaikea olla mieliksi ja ymmärtää, että mitä he oikeasti haluaisivat. - Kun nainen on -silloin harvoin kun on ollut töykeä tai mennyt jotenkin ihan lukkoon, tyyliin huomaat kysyväsi mutta hän ei kysy vastaavasti mitään tai muutoinkaan osoita halua ylläpitää keskustelua / tutustumista, niin ei mielessäni ole käynyt, että hän saattaisi mahd. millään tavoin pitää minusta.

Kun taas nainen on ollut huomaavainen kysellyt ja halunnut ylläpitää keskustelua, niin sitä on saanut huomata, että se, mitä ennätin luulla kiinnsotukseksi, ehkä jo vähän vastavuorosieksi ihastumiseksikin, niin onkin ollut vain omaa haavettani ja unelmaani.

Ei lienekään yllätys, että olen ikisinkku kun en oikein itse tiedä miten edetä ja toimia, jotta oikeasti vielä voisin joskus edetä parisuhteesenkin jonkun kanssa, jonkun jonka itse koen ja tunne puoleena vetäväksi ja jolla on samoja tai aiankin hyvin samantapaisia tunteita minua kohtaan

Itse olen nainen, joka on jäänyt ikisinkuksi tuon jäätymisongelman takia. Olen kirjaimellisesti torjunut kaikki miehet, joista olen ollut kiinnostunut, koska olen jäätynyt ja usein sitten halunnut vaan äkkiä pois koko vaivaannuttavasta tilanteesta. Eikä ne tosiaan useimmat tajua ollenkaan naama väärinpäin olevasta, tylystä naisesta, että tuo on tuollainen koska jännittää. Varsinkaan kun en ole muuten mikään ujo ja hiljainen ihminen ollenkaan, päinvastoin. Tulihan sitä muutama parisuhde kokeiltua niidenkin kanssa, jotka oli minusta kiinnostuneita mutta minä en heistä, mutta muutamassa vuodessa ne jutut kuivui kasaan kun seksihalut meni, niistä tuli kaverisuhteita vaan.

Vierailija
17/21 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko jos kertoisit viestillä ihastuksellesi ettei ollut tarkoitus olla töykeä, vaan jännitti niin pirusti. Itseäni jännittää työhaastattelut niin kovasti että menen ihan lukkoon, vaikka harjoittelisin. Kädet hikoaa ja sydän hakkaa. Ääni värisee. Kun sanon haastattelijalle että nyt jännittää se hieman helpottaa ja laukaisee tilanteen. Kirjallisesti osaan ilmaista itseäni paremmin ilman kauheaa jännitystä. 

Vierailija
18/21 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin kerran erääseen naiseen joka oli todella iloinen, sosiaalinen ja puhelias. Kun itse menin juttelemaan hänelle kahdenkesken niin vastaanotto oli niin hapan etten todellakaan ymmärtänyt miksi oli niin vihamielisen oloinen. Jätin hänet rauhaan, vaikka välillä tuntui että hän hakeutui lähelle ja vilkuili. Olikohan sittenkin kiinnostunut mutta jännitti? 

Vierailija
19/21 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki AP kissa ja lopeta ihastuminen. Näin normaalien ihmisten ei tarvitse käyttää energiaansa sinun ongelmiesi ratkaisemiseen.

Vierailija
20/21 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehen sitä pitää olla rento supliikki ekakerrasta alkaen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi