Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini valitti aina, että ei ole rahaa. Ei ollut, kun hän joi kaikki. En sääli häntä yhtään.

Vierailija
04.09.2021 |

Lapsirahatkin kittasi kurkkuunsa. Mutta voi voi, kun ei ollut rahaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yleistä. Voi olla keskituloinenkin ja aina p-a.

Vierailija
2/11 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kitasi kurkusta alas lapsinlisätkin ja nyt valitat täällä teininä,nuorena vai jo aikuisena vasta asia? Miksi et puhunut asiaa opetajalle, koulun terveysenhoitajalle tai marsinut suoraan sossu?Olisit iästä ripumatta ,alle 18v.huostaan otettu.Mikään pakko ei ole koti alaikäisen asua!Jos siellä ei normaalia kotia,ravintoa ymm.Sääli on sairautta!Alkoholistia ei pidä sääliä.Hän on itse valinnut tiensä. Jatka omaa elämä ja anna hänen selvitä yksin. Kun hänelle tulee seinä vastaan hakee apua tai kuolee viinaan.Se ei ole sinunu syy ei ongelma!

Vierailija
4/11 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kitasi kurkusta alas lapsinlisätkin ja nyt valitat täällä teininä,nuorena vai jo aikuisena vasta asia? Miksi et puhunut asiaa opetajalle, koulun terveysenhoitajalle tai marsinut suoraan sossu?Olisit iästä ripumatta ,alle 18v.huostaan otettu.Mikään pakko ei ole koti alaikäisen asua!Jos siellä ei normaalia kotia,ravintoa ymm.Sääli on sairautta!Alkoholistia ei pidä sääliä.Hän on itse valinnut tiensä. Jatka omaa elämä ja anna hänen selvitä yksin. Kun hänelle tulee seinä vastaan hakee apua tai kuolee viinaan.Se ei ole sinunu syy ei ongelma!

No ei se nyt ole lapselle mikään helppo asia marssia pyytämään jotain huostaanottoa :D vaikka asuisikin huonossa oloissa.

Vierailija
5/11 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toimit aivan oikein, saattaa olla kova paikka olla antamatta äidille rahaa mutta itse asiassa rahan  antaminen pahentaa tilannetta kun se menee kumminkin viinaan.

Voimia sinulle, ei ole helppoa katsoa vierestä kun läheinen juo

Vierailija
6/11 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se nyt ole lapselle mikään helppo asia marssia pyytämään jotain huostaanottoa :D vaikka asuisikin huonossa oloissa.

Ei ole ei. Minulla oli väkivaltaiset vanhemmat, mutta ei olisi tullut mieleenkään mennä pyytämään huostaanottoa mistään. Meistä tehtiin lasu, mutta valehtelin siellä että kaikki on tosi hyvin.

Vierailija
7/11 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on lapselle parasta, että kertoo ongelmasta jollekin luotettavalle ulkopuoliselle aikuiselle. Lapsella on oikeus turvalliseen lapsuuteen.

Vierailija
8/11 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lapsiraha? Lapsilisäelatusmaksu?

Vierailija
9/11 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihderiippuvaiselle ei kannata antaa penniäkään, vaan mieluummin esim. lahjakortti kauppaan (sitä ei voi käyttää alkoholiin).

On vain ja ainoastaan typerää rahoittaa kenenkään päihteidenkäyttöä.

Vierailija
10/11 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, meilläkin sanottiin että läpsiminen, tukistaminen ja töniminen ei ole väkivaltaa. Ei jää jälkiä ja ei käytetä kättä pidempää joten ei lasketa. Olin tyhmä (lapsi) ja uskoin. Aikuisena isä löi ja töni vielä lapseni syntymän jälkeen, äiti oli samassa huoneessa mutta ei uskonut minua kun sanoi katsoneensa toiseen suuntaan.

Vierailija
11/11 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihderiippuvaiselle ei kannata antaa penniäkään, vaan mieluummin esim. lahjakortti kauppaan (sitä ei voi käyttää alkoholiin).

On vain ja ainoastaan typerää rahoittaa kenenkään päihteidenkäyttöä.

Suurimman osan ruokakauppalahjakorteista voi käyttää alkoholiin. Ainakin s-, lidl- ja tavallinen k-lahjakortti käy myös alkoholiin. K-ryhmällä on kyllä jotain uusia kortteja joilla ei voi ostaa alkoholia tai tupakkaa, mutta senkin voi myydä eteenpäin jos kaljarahaa haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi